God morgon 27 Maj!
Idag känns inte som någon bra morgon! Jag vaknade av illamående och ont i hela kroppen. Fästingen jag hade för en dryg vecka sedan lämnade efter sig ett ganska fult och rött område och jag är pessimist i nästan alla avseenden förutom min egen hälsa. Nu känner jag mig väldigt konstig. Har tagit ett par alvedon, men jag tror faktiskt att jag får krypa till korset och ringa farbror doktorn nu. Tusan också!
Ha en fin dag ni andra!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
#0 Usch då det låter inte bra
.
Godmorgon förresten. Blåser ute, hoppas att det ger sig.
Det är mycket att pyssla med nu - mot jobbet!
Ha en bra dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Här blåser det full storm…och jag som ska på liten kryssning imorgon..det bådar inte gott..men men…
#0 O det låter inte bra med röda märken efter en fästing..ring farbror doktor..
#0 Gå till doktorn
#1 Det blåser lite här också
#2 Kryssning i blåst låter illavarslande
Själv är jag hemma idag
Sköt om er

Här väntas seminarium angående andning, nutrition och cirkulation samt redovisning av uppsats i samma ämne. Nice va?!
# 2 skulle aldrig ge mig ut i stor eller liten båt i blåsväder. Blir så lätt sjösjuk!
Det tar lätt bort glädjen med resandet!
God morgon alla.
#0 det låter som att du måste till doktorn om du fått ett rött märke efter fästingen!Antibiotika krävs säkert.
#1-2 Här i Uppsala blåser det rätt mycket också.
#3 Mår inte du heller bra?
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
#0 Kolla upp det!
Vädret här är att solen vill titta fram. Alltid något i allt elände. Eländet består i två sjuka barn som är hemma idag.
Hoppas ni alla får en trevlig dag!
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
#6 Se positivt på det.Du har 2 underbara barn.
#4 Llåter som om du läser till ssk? Låter spännande, seminarium är bra tillfällen för att lära… 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Vi är fortfarande kattlösa och det är så tomt.
Vi saknar våran Tristan jättemycket och hoppas att vi får tillbaka honom snart. Har köpt lite nytt till honom som vi hoppas att han kommer uppskatta när han kommer hem från sina frierier. 
Hur går det för honom Eine?

God eftermiddag!
Det verkar tack och lov som om vinden lagt sig, ett träd har blåst ner på tomten, turligt nog där det inte gör någon skada, ett fönster blåste nästan in…
Jag har också fått fler husjur än jag önskar mig, en hel mysläkt håller på att flytta hem till mig, små svart myror, någon som har ett bra kattvänligt sätt att få dem på andra tankar? Testar just nu såpa på deras största motorväg.
Taket har i dag kommit på på mitt badrumsbygge, än saknas det väggar men det är ju på gång, hantverkarna jobbar nästan varje dag och i allafall två timmar per dag det skall man väl vara tacksam för

Köp myrdosor och sätt ut.Malen Vitpeppar kan fungera om bara det är på ett ställe som katterna inte är på.
Stolt ägare till tre La permer
Jodå det går..
Han kommer snart hem så hämtar Mari honom senare.Passar det?

#8 Japp ssk är det. Termin 2 avklarad nu sånär på en tenta. Läst själv?
#12 Det går jättebra! Bara att du skickar ett mail om när han kommer hem. Jag har lyckats slarva bort din nya mailadress. 

#0 Hur gick det för dig? för jag räknar med att du sökt läkare.
Här har vi haft en kanondag!!! men tyvärr har mina stressutslag slagit till över hela kroppen upp i ansiktet nu ikväll. Suck……
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
# 15 Blodprov imorgon.
Wish me luck!
www.mytwiggs.com
#16 Good luck! 

#16 Attans att du blev sämre! God tur imorgon, jag håller tummarna för att allt ska gå bra! *kram*
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

#16 Tusiken! Vi håller tummar tassar och tår här!
#16 Fast det är jättebra att du gör det, för man kan bli väldigt sjuk av fästingar.Man blir inte frisk utan hjälp, blir trött och allmänpåverkad.
Jag hade inte borelia :) Men jag fick mig en tankeställare och ska vaccinera mig mot fästingburna sjukdomar nu. Vi har en hel del fästingar här :(
www.mytwiggs.com
#21 Mycket bra idé!