God morgon 29 Maj!
Idag ska vi greja lite med kattgården och så är det fredag! Jag är glad att jag fått tillbaka mitt indernet. Igår satt jag i telefonkö i en och en halv timme! Vart tog min självbevarelsedrift vägen? 
Ha en skön, varm och trevlig fredag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Här har det varit full snurr sen strax efter 04.00, maken hade fisknät ute inatt som vi tog upp… ska sanrt skicka iväg skolbarnen för ännu en dag.
Fredag, vad veckorna går fort..
Hoppas alla får en bra dag!!
Godmorgon! Veckan har gått förfärligt fort! Jag var tvungen att kolla flera gånger i går att det var torsdag… trodde att det var onsdag eller…
Idag ska vi få gräs! Äntligen, hurra hurra!
Sen ska det vattnas men det är iaf på plats. När vi är ute och jobbar i blivande trädgård brukar Charlie vilja komma ut till oss… idag kommer han att se oss men vi har inte tid att ta ut honom…
Hoppas på en bra dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Gomorgon. Här skiner solen och det kommer bli en superhelg enligt prognosen. Kul då att jag sitta på ett tåg hela söndag… Jag och katterna åker hem till sverige en stund. Ska bli skönt att ha lite semester. Husse har redan åkt han. Så vi blir husselösa hela helgen! Vad ska vi hitta på för bus ;)
Hoppas alla får en fin dag!

Oj, tyckte precis att jag skrivit på dagens godmorgon, men tekniken kanske falerade.
Här ska handlas färg till huset, ladda för att arbeta natt hela helgen samt tenta plugga till terminens sista tenta. Låter skoj va?!
God morgon!
#1 Vad fick han i näten? Jag älskar att lägga nät när jag får tillfälle!
#4 Du kanske klickade på fel ställe när du skulle posta?
Det har hänt mig många ggr..
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Godmorgon.. jobbar hela helgen eftersom mitt jobb har årsbokslut nu i MAJ, ska ha det "roliga" jobbet att plocka ner min innätade balkong.. BRF godkände inte innätningen (trots att den inte syns utifrån!!) De har inte godkänt NÄT - bara inglasning som kosta 40000 SEk och uppåt för våra speciella balkonger!!
Underbart med föreningar - NOT 
Så nu är längtan stor att igen finna nytt boende denna gång nått jag äger själv - ett hus! så jag slipper dessa drakar (kärringar - i min förening i alla fall) som vill bestämma sådant som de inte har blivit tillfrågade om ..
hoppas ni andra får en roligare helg
# 4 Jag skulle just pma dig och säga att du gärna får posta ett nytt. Jag och Dolleminas postade godmorgon-trådarna samtidigt så det blev knas 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

#7 Skönt att det inte var jag!
Ibland tvivlar jag på min egen data kompetens.

#6 Usch! Förstår precis vad du menar. Här är det fullt av sura norska tanter med konstiga regler som jag tror de bara hittar på. T.ex var vi tvugna att köpa ny dörrmatta att ha utanför dörren, för det måste alla ha. Knäppt tycker jag, men,men… Hoppas du hittar nåt nytt fint ställe.

Godmorgon!
Jobbar på att försöka bli av med min envisa nackspärr innan kvällens besök. Var på gymet igår och fick ett stycke nackspärr med mig hem, väldans otrevligt. :/
Tack rexmamma och Scatcat för besöket igår, det var jättetrevligt att ha er här! Och nu har vi bestämt oss för vilken lite donna det blir som stannar kvar också.
För er som är nyfikna så kommer vi att behålla lilla paddmasken Tru!
Hoppas alla får en skön start på helgen!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Tjejer:Hur kan ni acceptera *regler* som inte står i kontraktet?
Och Alex,om det inte syns utifrån,varför behåller du det inte? Sluta att släppa in tanterna som gnäller.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
#5 En del är väl arvegods tror jag, sen är det lite nyinköpt (inte en susning om vart), sen eftersom maken jobbade hos Gävlefisk (blev arb.lös efter 16 år) så har han diverse kontakter…

Godmorgon!
Härligt nytvättat klart väder ute! Inne skall det nog också bli tvättat. Äntligen är vinterns alla mattor borta, nu skall jag torka golvet, det var ett halvår sedan sist
.
Har också fått huvudbry med att hitta en ny hyresgäst till min lägenhet i Sollentuna, finns det någon som känner någon? Har lagt ut en egen tråd i ämnet…. riskerar att gå back med 3 månadshyror! inte kul!
Men nu skall jag ut i trädgården ett tag innan städning och annat tar vid
Ha en bra dag!
God dag :)
Idag har jag lämnat min hund hos vetrinären, så hon ligger nog nedsövd på operations bordet nu…. Känns jätte nervöst… usch
Men det ska nog gå bra… *håller tummar och tår*
Hoppas ni andra har en fin dag 

Hej!
Fick drastiskt ändra mina planer idag då jag fått extra jobbigt med mina utslag som poppar upp när de behagar över hela kroppen men mest på händer och armar. Kan knappt skriva på datorn ens då fingrarna sväller och gör ont, blä. Är så less nu………….
Skall ha barnkalas imorgon så jag hoppas slippa dem då.
Färdiggnällt………..
Här skiner solen och det är snart helg!!!!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Nyss vaknat. Är hemma idag också. Solen skiner, men det finns några moln på himlen.
Söt om er

Snart lunch!
Har varit iväg på Ultuna och skannat katter och köpt kattmat. Nu ska jobbas! Sommarväder i Uppsala och snart helg!
#10 Kul att det blir Tru! En liten miniLethe
Vi får väl se vem som har rätt om Fire efterhand

#17 Haha, precis, ska vi ha någon pott som vinnaren får? 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.