Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 183 ggr
Rexann
0

Godmorgon 2006-11-26

Sitter här och tycker synd om mig själv som måste stiga upp och jobba då alla andra (känns det som ligger och sover….Gråter) Ja, ja imorgon känns det bättre då man får ligga kvar i sängen och vet att det är Måndagmorgon!!

jonnyroland
0

morrn morrn

har i dag sovir lite långra än vanligt och kollar in nätet direkt…min man har åkt till stugan och förbereder badtunnan till i kväll.

ha det

mvh maud

Leffe
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vaknade samma tid som en arbetsdag, men somnade för en gångs skull om igen. Idag ska jag till den nyöppnade lågprisaffären här i Solna, City Gross och kolla läget. Sedan är det städtime. Katterna har ju städat på sitt sätt under hela veckan!

solskensbarn
0

Morrn morrn! Jag har för dålig anslutning här hemma, så det gick inte alls att ladda upp några bilder. Det får bli imorgon istället.

En liten goseprins fick jag i sängen i natt. Lillkisse tyckte om värmen under täcket och har strukit mig på kinden med sin varma tass. Kan man annat än smälta och bli kär????

Gittan
0

God morgon. Festligt LeffeD. Vi ska oxå "inviga" City Gross i dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

cornish
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

GOD dag….

Sovit för dåligt igen,blir tokig..
-men nu är det SOOL ute-så bäst att passa på med långis i skogen med hunden.Kanske lägga ett spår…Kanske får med mig en kompis..Alltid roligare att vara två!

Vad mysigt det låter med badtunnan vid stugan johnnyroland…låter skönt,tänk att sitta i en sådan och filosofera!

Och vad mysigt med din lilla kisse solskensbarn…!Vet precis vad du menar med tassen…min Buffy har fortfarande ett bedårande sätt att sitta bredvid mig vid huvudet i sängen och försiktigt, försiktigt snudda mig på kinderna-han ligger med huvudet på sned och varvar hö vä tass…Det är för att se om jag vaknar/är vaken..och för att få uppmärksamhet.Dom har sina egenheter.

Citygross-ja men det kan väl också vara kul-hade missat att den invigs i Solna också!?!Hmm ska ju köpa ny digitalkamera-men hade tänkt kolla här vid storängsbotten-Expert har övertagit Power..
Städa…precis vad jag borde göra här!!Hittar alltid anledningar till att skjuta upp det…

Ska själv dra mig till Stocksund och min gamla mamma och laga mat och äta med henne.Lösa lite korsord och så..Låter tråkigt för vissa men har man en gammal älskad mamma på 88år så vill man vara med henne så mycket som möjligt.
Ev.kommer brorsan över också-alltid kul att samlas.

Ha en bra dag allihop!Glad

EvaG
0

God natt med er
Nu ska jag iväg och arbeta. Pussat katterna och gubbe god natt och nu dags att gå ut i mörkret. Tur man har bil

Medarbetare på Vilda västern iFokus

cornish
0

Ha en bra natt Eva!!