God morgon 28 maj
Dagen blir fylld av mode. Ska ta en 12-årig tjej till tre olika butiker för att prova ut tre olika avslutningskläder. Modereportage är väl inte min starkaste sida men ack va roligt ändå!
Eftermiddagen blir fylld av kalas för en 2-åring.
Sen ikväll åker jag med en väninna till Mariestad för första gången. Intressant med nya ställen!
Hoppas ni får en fin dag och att ni slipper regnet.
What the bleep | Killing my darlings | Kimimilas
God morgon! Trist väder.
Idag ska jag till sjukan… Känner mig dock bättre idag. Kanske inte var nåt större fel på den fästingen i alla fall? 
Katterna är slappa. De ligger och drar sig länge idag!
Ha en fin dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Godmorgon - sluta regna och blås - det är min önskan för dagen. Vi har beställt gräs och önskar att vi ska kunna lägga det också (fredag). Hussen är så stressad, jag önskar att han ska få slappna av lite…
Ha det gott!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon.
Friskt och fräscht ute(läs ngt blåsigt och småregnigt)Bra för naturen.
Ha det så gott och tänk på att säga till din familj och/eller nära vän att du älskar dem.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
God förmiddag
Här blåser det starka vindar, och jag ska fixa utställnings väskan inför njurunda utställning nästa helg. Är så tacksam för att min händiga mamma har sytt fina bur skynken .Hoppas på att få träffa många crx älskare på utställningen. Se många snyggingar naturligtvis…alltså katter ,är inte särskilt engagerad i spaning på folk ,har man å barn så det räcker till.
Hoppas vi ses
nr1 jag hoppas du klarar dej undan borelia, har förstått att det är vanligt när man haft närkontakt med fästingar.
nr 3 Så fina ord du skriver, såg på tv igår om en familj som skaffade sig ett barn till för att rädda sitt andra barn, det tredje var redan förlorat.Grät floder och tänkte på min familj…vad jag är lyckligt lottad som har det så bra!!

God förmiddag!
Lite regnigt i dag men det gör nog att min uppgrävd tomt åter blir grön
En sådan här dag passar för inomhusarbete, skall försöka få lite städat det var ett tag sedan….
Alla andra i huset sover.. ja förutom myrorna då…
Kan förresten tala om att outspädd såpa verkar fungera som avskräckande barriärer för mina nyá små svarta oinbjudna husdjur
Här regnar det av bara katten (vitsig va). I natt har katterna varit helt odrägliga. Cornisharna har farit ut och in under täcket. När de till slut lagt sig tillrätta och husse börjat slumra in då kom skogisarna klivande ovanpå täcket och de sovande under täcket vaknade och så var cirkusen i gång igen
Sköt om er