God morgon 26 maj
Strålande sol
I kväll är det avslutning i Svindersvik för kulturföreningen på jobbet. Rundvandringen på det lilla slottet och sedan mat ute i parken. Hoppas att vädret håller i sig
Härligt väder känns det som
med sommarkänsla! Idag kommer det folk och sätter in en värmeledning under diskbänken. Konstigt ställe… vi och grannarna har haft kallt framför diskbänken i vinter (mellan 10 - 15 grader på golvet) hjälper det med en ledning i skåpet under diskbänken? Hmm
Ha det gott!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon! Idag blir det visst sommar! Det är vi glada för. Katterna ska få vara ute mycket och ha det skönt i kattgården!
Ha det fint idag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

God Morgon
Härligt med fint väder.Det innebär att vi kan sitta ute och äta ikväll.Nu ska jag bara hälla i mig morgon kaffet och sen sätta fast med allt fix som ska göras idag.
Stolt ägare till tre La permer
God förmiddag!
Jag (Zarah) ska sitta ännu en dag inlåst i nyhetsfabriken. Ska göra ett barnmodereportage inför skolavslutningen. Det är inte någon som har ett barn i åldern 8-10 och bor i Örebroområdet? Skulle vara underbart eftersom det verkar vara stööört omöjligt att få tag på det just tills på torsdag då jag har fotograf bokad. Alla barn jag känner är 0-6 eller 13-16. Hojta till om ni har någon idé ;)
Hoppas alla får en strålande dag i sommarsolen.
What the bleep | Killing my darlings | Kimimilas

God middag!
Härligt väder i dag. Jag har fått låna tvättmaskin hos en granne så i dag skall det tvättas och hängas ute!
Sopcontainer är också uppställd i byn en full billast från mig ligger nu i den.
Det verkar vara en städdag idag
Katterna är ute i sin utebur och jagar flugor och annat kul!
Ha en fortsatt bra dag!

#4 Synd att vi inte bor närmare då. Jag har en tös som fyller 9år idag, mycket modemedveten som skulle älskat att få ställa upp.
Hoppas du får tag i någon som tycker det är kul.
Ja, vad jag gjort idag kan ni ju lista ut utifrån vad jag skrivit här ovan. Ha en fortsatt trevlig kväll!!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.