Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 359 ggr
aggeelin
0

Godmorgon 25 maj

Godmorgon! Har sovit riktigt skönt inatt, var ute och jobbade hela dagen i blivande trädgård. Charlie var med ut en stund när vi fikade, det blåste kallt så han satt mellan två personer och värmde sig. Han var mycket glad för att få gå in sen…

Snart är det färdigt… ja ja - det fattas gräs över hela tomten men det ordnar sig. Jag har planterat blommor i marken och i krukor - många blommor blir det. Har rensat och lagt täckbark, mer sånt jobb återstår.

I lördags var jag helt däckad och låg framför tvn flera timmar, det är jag inte van med…

Ha det gott alla!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

MyTwiggs
0

God morgon!

Underbart väder på gång och jag och katterna planerar att spendera vår tid i kattgården idag! Där kan jag sitta med dem och dricka te med en god bok!

Idag blir det bara lugnt och skönt!

Ha en fin dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Avots
0

God morgon!

I dag kännsdet som sommar! Härligt väder lagom varmt, sol och lite vindSkrattande

Dagen kommer jag nog tyvärr tillbringa mest sittande hopkrupen under trapppan och svära över vattenledningarObestämd

Ha en bra dag!

Eine
0

God dag!

Ha det gott, alla!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

RacerDonnans
0

Heldag!

Dagen började med att bilen var stendöd fem i åtta då vi skulle iväg. Börjar tio över så det blev lite stressigt att lasta tjejerna på cyklar och ta oss iväg. Kom fram något sent.
Som tur var missade jag "bara" delar av morgonmötet och kom i tid för att ta hand om klass hela dagen (då klassläraren var borta). Slog ihop en lektion då jag egentligen hade musik i en annan klass och tränade sånger som alla skall sjunga på avslutningen, hade pedagogisk lunch och var lunchvärd………… sen avrundade jag med stängning på fritids.

Är ensam förälder hemma och somnade på soffan efter middagen. Tjejerna väckte mig lite fint så jag kan förbereda mig för praktik och möten imorgon.

Ha en fortsatt trevlig kväll!!!Glad.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

aggeelin
0

Godkväll - idag har det visst varit sommarväder. Åkte till jobbet och när jag gick ut på em var det varmt och soligt! Så skönt!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

emiya
0

Jäktig dag i dag, men jag tjänade lite pengar!Glad Ett otroligt vackert sommarväder ute - är så rädd att detta är "sommaren" - sen blir det bara regn och rusk! (Hoppas att jag har fel!)

Solnedgången i kväll vad andlöst vacker!