God 2006-11-25
God morgon. Typiskt jag har sovmorgon, men är uppe med tuppen. Ska jobba i eftermiddag, med att köra bussar i skytteltrafik för datorbyten. Det är inte bara data hemma på fritiden utan även på arbetstiden. Skillnaden är att hemma finns iFokus, men inte i bussen. Där tickar det bara ut jobb. Inte är några katter med heller.
God dag!!
Oj-ingen som svarat Leffe innan mig…Men jag förstår att alla som har möjlighet att sova ut i dag gör det!
Och sedan finns det ju mycket annat som skall hinnas med,och som prioriteras före iFokus! Men glöm inte bort sidan…den kan bara bli bättre och bättre- med allas hjälp!
Jag som är singel just nu har ändå svårt att hinna med…trots att jag inte jobbar nu heller tyvärr..el. kanske just därför.Dagarna blir konstiga och jag får inget gjort.Är sönderstressad..
Men hund och katter prioriteras-hunden måste ha sin motion och få jobba mentalt också-sedan får det vara hur stökigt som helst här..även om jag vill och strävar efter ett rent städat hem!
Och så ska man hinna med sociala livet också..
Det har inte blivit mycket skrivet av mig sedan jag blev medarbetare-men jag lovar att det ska komma!!
Måste sätta mig in i allt bara-och jag hinner inte med riktigt.
Sen när man kan hur det funkar blir det lättare.
Hoppas du inte hade det för körigt med alla transporter(oj -jag var ju riktigt rolig-jag har humor
) Leffe..nu när du läser detta är du väl hemma hos katterna igen och kan ta det lugnt med ifokus
…Om du inte har annat på gång förstås..
Ha en skön helg allihopa-trots tråååkvädret..!
En perfekt helg att sitta inne, tända ljus och mysa med våra rexkatter kanske?
Kom på att det snart är det advent!!Nästa helg..Måste tvätta fönstren…
det är ju så regnigt..
Men- man vill ju inte sätta upp adventsstjärnor i smutsiga fönster..
Ska bli kul att vira ljusslinga över hela kattnätet på balkongen!!
Vad ljust det kommer bli!In i hela vardagsrummet..
Sköt om er,
Annika
God kväll! Har varit på kalas hela dagen och ätit god mat och tårta, så nu sitter jag här och bara kopplar av.
Jag gillar faktiskt det här lite "ruskiga" vädret för då är det tillåtet att bara vara inne och inte göra någonting! Kan faktiskt bli lite stressad under våren då man "måste" ut och få frisk luft så fort man har en ledig stund över!
Jag ska nog gå en sväng på stan i morgon och se efter nya julgardiner…. det är helt onödigt, men jättekul!
Nu är vi hemma efter tjugo mil med en trött kisse och en glad matte :) Äntligen är underverket hemma. Jag ska just till att lägga upp lite nya bilder, ni får kolla fotoalbumet :)
Sov gott så småning om!
God kväll Här sitter mn sambo, jag och katterna och gemytligt och avkopplande