God morgon 24 maj
Tidigt uppe
På väg till Linköping med Tapini. Det är i alla fall sol ute just nu
Ha en härlig dag, allihop!!
Lycka till !!
Själv ska jag sela på katterna och gå ut och dricka kaffe i trädgården.

God morgon!
Idag blir det massa plugg och så ska jag på eftermiddagen och titta på kattutställningen här i Linköping. Blir som besökare och inte utställare denna gång, vilket känns lite ovant.
#0 Åh vad roligt att vackra Tapini ska på utställningen också!
Godmorgon och lycka till i Linköping Wiveka! Vi håller tummar och tassar här!

God morgon!
I dag skall jag inte bråka med mitt vatten
, det får jag fortsätta med i morgon
.
Nu skiner solen här så jag skall nog ut i trädgården, eller kanske ta mig en ridtur, hästen har nog glömt mig vid det här laget….
Ha en trevlig söndag alla!
God morgon. Nyss uppstigen. Hussegrisen Pysen har legat bakom min rygg under täcket hela natten. Nu är han i mitt knä och stångar och kloar sig mot mig. Så det är lite svårt att skriva här. Idag ska jag sätta upp en hylla ovanför dörren till toaletten där jag ska lägga toapappersrullar. Tror det blir praktiskt när jag köper en hel bal på en gång. Jag hoppas att rullarna då inte kommer att vara perforerade av tänder när det är dags att använda dem.
Sköt om er

God morgon!
Sitter här och väntar på att få utställningsresultat från Linköping
Ska också rensa på vinden, vi har fått mal där och allt tyg som är drabbat ska slängas. Allt annat ska gasas. Jag har en massa kattbäddar där uppe och även om de inte är drabbade så kan jag knappast använda en gasad kattbädd igen… Man får väl se det som något positivt, man får rensat i vindsförrådet! Hyresvärden ser till att det blir bortfraktat 
God morgon!Svalt ute igen.Katterna far som raketer runt precis överallt.Hur orkar de med den takten?Är det därför som de äter så mycket?Hmmm
Ska fortsätta att röja här, när min lilla värk förvunnit.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Här är himlen blå och solen skiner. Klockan elva skall vi träffa Filippas klasskompisar och grilla korv m,m. Lycka till alla som är på utställning.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Hej, hej… länge sedanjag skrev i denna typ av tråd
#0 Lycka till i Linköping! Tapini kommer sopa banan idag :o)
#1 Åh vad det lät mysigt.
#4 Söndag = vilodag så det är bra du låter bli att bråka med vattnet :o)
#5 Minns bilden när det hade snöat inomhus hos dig :o)
#6 Usch vad trist med mal! Hoppas de försvinner.
#7 Hihihihi… känner igen det där… :o)
Här är det just nu lugnt och still. Grabbarna sover och jag ska snart ut i fina vädret.
Ha en skön söndag alla! Och lycka till alla ni som ställer ut idag!
God förmiddag!
( ^_^)
Hoppas alla får en fin och mysig söndag!
Solen skiner och jag är vaken. Nu gäller min stamplats på parkbänken.
Hoppas ni får en skön söndagseftermiddag.
Godeftermiddag…
Har varit "barnmorska" till grannens katt - tre stycken än så länge - en grå-svart och två tabby, så se om det kommer fler.
Nu ska jag ut i trädgården, igår var jag så förkyld så jag orkade ingenting, tråkigt när det fanns så mycket roligt att göra.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet