Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 522 ggr
Eine
0

God morgon 23 maj

Oj hur kan det vara så grått ute?Har ngn glömt att tända lampan däruppe?

Sköt om er idag.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MyTwiggs
0

God morgon! Jag har tillbringat min natt på ett golv med en valp. Det kan låta gulligt och mysigt, men ack sickna sylvassa små monstertänder de har! Jag är lätt perforerad och ganska utmattad. Morgondagens natt får jag nog försöka påbörja i tid, för idag ska jag förbereda inför utställing i Linköping. Idag ska också min mors födelsedag firas med rabarberpaj.

Ha en fin dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Avots
0

God morgon!

Lite gråmulet ute, men inne är det ljustGlad. Jag fick ju nyheten om att Cellos första kull är född. Mer info finns i egen tråd.

Annars kommer dagen att fortsätta som gårdagen slutade, mer försök att få till vattnet. Ibland förstår jag varför det finns rörmokare. Däremot skulle jag själv aldrig kunna bli en sådan. Vilka ställningar man måste inta för att skruva ihop rör på de mest obekväma ställenObestämd

Ha en bra dag!

TereseE
0

God morgon!

#1 Har du skaffat valp eller är du barnvakt? Grattis till din mamma!

Har varit ute med hunden på morgonen i regnet. Kanske blir en tur till Hööks med syrran och ikväll är vi bjudna på 40-årskalas med grillning.

Var ute och red igår och det var verkligen skitkul! Saknar verkligen hästlivet och att ha egen häst. Ska börja rida syrrans varmblod regelbundet har jag tänkt. Så nu ska det köpas ny ridutrustning.

Hoppas alla får en fin lördag!

MyTwiggs
0

#3 Mn syster Myra har skaffat valp, lilla Prillan som hon väl visat upp här någon gång? :)

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Pemicos
0

God morgon

Just klar med städningen hos kattungarna - skall tvätta i dag - en jä… massa tvätt ser det ut när jag sorterade den - det är grått och mulet ute men jag tror att det kommer bli en bra dag.

Det kommer en kattungespekulant i em och en i morgon - skall bli spännande att träffa dem.

Ha en skön dag

TereseE
0

#4 Gissade att du var barnvakt till Prillan. Hon är så söt! Glad

aggeelin
0

Godmorgon - ska på stan o se på när hon shoppar…

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

AnneAlva
0

Goddag!

Idag är mormor och farmor över på mat, sedan ska vi ner på stan och se när min kusin vandrar till sin studentbal (tradition som involverar båttur och parad genom stan). Ikväll ska vi till äventyrsgolfen nere vid stranden och spela lite minigolf. Jag trivs så bra med att vara "hemma" i Motala!

Hoppas ni alla har en skön lördag!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

RacerDonnans
0

Här har varit en solig fin dag, tyvärr var jag tvungen att vara inne och städa idag. Suck!!! Hoppas det blir lika fint imorgon då vi skall ut och grilla ett gäng.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Eine
0

#9 jisses,får man det? (Grilla ett gäng..Flört) Vilken marinad?Skrattande

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora