Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 585 ggr
PetrasLova
0

uppdatering Eden & Co...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har vi bondat ihop oss lite mer…Eden har fått ett vardagsnamn och går numera under Alice Kyss…och hon gör vad hon kan för att…

PetrasLova
0

kanske så kanske jag kommer att få…efter detta…

PetrasLova
0

tutta en liten stund Oskyldig

PetrasLova
0

Lova tar om hand så fint när hon tyr sig…

PetrasLova
0

Här har Wiggo smygit sig nära…han tror ff ibland att hon är ett litet spöke…

PetrasLova
0

Men nu så sover vi tåg…

PetrasLova
0

Så en bild på vackra vackra fåret Wiggo som här är på landet med mig och Lova

PetrasLova
0

en till…

PetrasLova
0

Lova åkte mest båt hela tiden…

PetrasLova
0

Jag har en fjärde katt som ingen vet om ännu Tyst …hjälp mig med färgbenämning någon Förvånad

PetrasLova
0

Kyss- *Du och jag Lova*

[Wiveka]
0

härliga bilderGlad

cherish
0

Har suttit och tittat på bilderna nu och det är helt underbart att se vad bra det går! Iofs vet jag ju redan det ;) då vi pratat men tack för alla bilder oxå! Lady Lova har alltså accepterat den lilla inkräktaren?! *ler stort* Härligt!!!!!! Men VEM kan motstå en sån söt liten sötgroda?!!!

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

PetrasLova
0

# 11- tusen tack snälla Glad

# 12 Cherish - jo det går fint framåt och vi är glada för det…klart att det inte bara är solsken, ett litet triangeldrama pågår men vi pussar gosar, distraherar  och fördelar, pratar, leker och busar så att alla skall få det de behöver…jag blir ju extra varm i hjärtat när jag ser hur fina mina stora sötisar kan vara trots att det gått kort tid….

Nu på em låg Wiggo och Alice den lilla blå i puffen och snarkade, när de vaknade så började Alice att tvätta Wiggo men då trodde norrlänningen att han skulle kräkas Skrikandes …liten boxningsmatch utbröt med diverse svordomar vilket slutar med att Wiggo studsar ur puffen och kvar sitter stolt en pytteliten tjej som knappt når upp till kanten på puffen…han är snyggare än han är modig Tungan ute

Skämt å sido…jag är glad över att han har förstånd att känna av att hon är en bäbis och inte stannar kvar och krigar tills han vinner…eller så är han väääldigt kuvad…nej jag vill tro på att han är så vääääluppfostrad sedan barnsben av kloka föräldrar Flört   

Mmm…hon är en riktig liten sötgroda Kyss jag var förresten hos vet häromdagen och vägde kissarna och Wiggo skulle vaccineras…först vägde han in på 4033 gram sen skrek han rätt ut när sticket kom så vet tappade sprutan som hängde och slängde i hans lockar, han svor och spottade Wiggo så vi fick vacc Lova istället Oskyldig

nya tag nästa vecka fast då får det vara utomhus i vet trädgård med distraherande fåglar att smyga på Foten i munnen

cherish
0

*asg* Jag tror jag DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!! Wiggo är väl världens underbaraste hariga kille! Han kommer att ge med sig, jag lovar … Jag ser bilder framför mig, han svär nog på finska och går lite stukad därifrån … vaddå, här kommer en liten Alice och tror att hon är nåt - va??! Det är ju han som är kungen …. *harkel*

Hahahahaaaa!! Skrämde han vetten??! Ja du kära nån, jag sitter och torkar tårarna som sprutar här jag.

Vilka underbara "ungar" du har Petra! Jag längtar efter att träffa er igen och pussa på dem från vällingmatte! Jodå, han har fått en fin uppfostran här hemma så lite stukad känner jag mig allt, han fick ju lära sig att man ska vara vänlig och trevlig mot nya människor …  Fast han kanske tolkar det på sitt sätt?! *pfffttt, storknar av skratt*

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

RacerDonnans
0

Ojojoj, härlig berättelse, underbara bilder. Du och jag Lova är ju helt fantastiskt fin. Den gjorde mig varm i hela kroppen.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Spotless
0

Vilka mysiga bilder, man blir alldeles varm om hjärtat! Vad roligt att få höra lite om stora inte så tuffa Wiggo, skrämma veterinären så där. Du har ett härligt gäng där hemma!