Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 403 ggr
EvaG
0

God morgon 2009-05-22

God morgon. Har tillbringat natten i Stockholmsområdet och fått nya krafter som förhoppningsvis räcker ett tag. Ska snart ge mej i väg söderut till Malmö igen. Trött men pigg invärtes.

Hoppas ni alla får en bra fredag.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

TereseE
0

God morgon!

Idag ska jag vara barnvakt till min systers två barn och sedan blir det förhoppningsvis en tripp med nästa syster ut till hennes häst ikväll. Känns som att det kommer bli en bra dag. Glad

MyTwiggs
0

God morgon! Kisi ligger i mitt knä och morgongosar. Hon och Mojjan är lite smått oförstående inför den lilla valpen som hoppar och klänger. Huuuga! Vilken otäcking!

I kväll ska vi till katrineholm!

Ha en bra dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Zsarorna
0

God morgon!

Dags för sista dagen på första veckan av praktiken på tidningen. Håller tummarna att jag får göra något spännande och inte bara sitta på kontoret hela dagen.

Regnet öser ner och det är tungt i huvudet. Ska bli skönt att åka hem ikväll.

Hoppas alla får en fin dag och inte blir allt för blöta i regnet.

/Zarah

cherish
0

Godmorgon allihop!

Solen skiner, alla har ätit frukost och är påklädda. När kaffet är urdrucket drar vi och barnen på Djungelhuset några timmar och sen får jag hoppas att Phoebe får komma till vetten i eftermiddag. Vi har haft problem med någon som kissar här hemma. Har köpt Feliway-kula och droppen var när någon kissade i soffan … VEM var den skyldiga? Nu upptäckte vi det, det är Phoebe! Så ev har hon urinvägsinfektion så just nu är hon instängd på toan med en låda med majskärnor (popcorn) för att vi ska få till ett kissprov. Så håll tummarna att vi får komma dit i em och att de hittar nåt fel!!

Om solen skiner när vi kommer hem blir det lite trädgårdsarbete för mg medan maken river ut gamla garderoberna för att ersätta med de  nya som kommer på måndag. :D

Ha en underbar dag!!!

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Leffe
0

God förmiddag! Idag klämdag lika med städdag.

Sköt om er

AnneAlva
0

Godmorgon!

Idag åker vi hem till mina föräldrar över helgen, 30 mil ska vi åka. Alla åtta katterna ska med, herre himmel, hur ska denna resa gå?! Glad Nu måste jag packa, ligger efter i tidsplanen!

Ha en härlig helg alla!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

aggeelin
0

Godmorgon Skrattande hussen städar, bra!

Själv har jag en förkylning på gång. Är sällan förkyld och hoppas att det ger sig snart, det var svårt att sova. Jag är bara förkyld på ena sidan av halsen och den ena näsan. Mycket egendomligt, har ni varit med om det någon gång? Och den näsborre som är förkyld rinner… Rynkar på näsan

Jag var vaken inatt och satte mig vid datorn istf att vrida mig i sängen. Maxen kom och satt i mitt knä och var trevlig. Charlie sov som klubbad. Han var igång hela dagen igår, det var mycket ute att titta på.

Ha det gott alla!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

MonicaLagerquist
0

Jobbar ute idag.Ena växthuset är nu klart och det andra nästan klart.Jobbar hårt på att slippa vara inne och göra klart för tisdagens födelsedags kalas.Min man fyller jämt så det kommer väl folk hit då.Nu ska jag mata kattungar och se till att jag får i mig någon i magen och sen ska jag ut igen.

Stolt ägare till tre La permer

Avots
0

God förmiddag!

Här är det VVS-arbeten på gång, håller på att flytta vattnet från gamla diskbänken till nya. Jag har ganska många hjälpredor! Tre mycket intresserade katter som är med överallt de är bara "lite" i vägen! Men det är ju kul med sällskapObestämd

Hoppas på arr bli klar i dag för just nu är jag helt utan vatten.

Ha en bra dag!

/ Anki

Gittan
0

God dag. Här kommer snart regnet, men jag tänkte hinna med en stund i trädgårdens rabatter innan. Ha en trevlig fredag alla.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

RacerDonnans
0

#4 Tänk om jag vetat det. Då hade jag kollat med er om jag och tjejerna fick följa med. Jag pluggar men eftersom Fredrik jobbar behöver jag hitta på något med dem idag också. Hade ju varit så kul att få träffas.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

AlexH
0

God middag.. jobbar på för fullt, har årsbokslut nu i maj. Förbereder mig för en dag i Österbybruk imorgon då min Saga (Faraohund) debuterar i veteran klass!

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

MonicaLagerquist
0

Då ses vi imorgon.Jag ska också på hundutställningen.

AlexH
0

#13 vad kul! hoppas vi syns! jag ska vara först i vår ring kl 09.00 så det blir tiiidig morgon för henne och mig :)

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

MonicaLagerquist
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag blir hämtad vid åtta så vi kommer väl straxt efter nio.Jag kommer i sällskap av en liten Bellis.En liten Norfolkterrier på drygt sex månader.Samt hennes matte som passar på att fylla år imorgon.