God 2006-11-24
Det låter som om det inte regnar ute. Sovit dåligt kanske abstinensbesvär då man inte kunde hålla på med iFokus i går kväll. Katterna har varit oroliga också.
God morgon. Jaha jag hann inte bli först. Fredag härligt och ska på fest i kväll
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Godmorgon
Ja, en annan ska jobba hela helgen!! Skönt på Söndagkväll då man går hem och vet att många andra börjar sin jobbarvecka då!!!
God morgon! I morgon bär det till. Då ska jag hämta min lilla kattunge!
Trevlig helg på er!
I dag är det fredag!
Även om jag liksom Rexann ska jobba lördag-söndag.
GOD dag…!!!!
Ja…Rexann och Agneta-ni får trösta er med att det finns fördelar med oregelbundna tider också-eller hur?Jobbade själv i sjukvården många år oregelbundet-morgon, kväll o helger.Gillade det faktiskt,ej så inrutat.
Bättre än de 9-18 tider vi har på apotek..(men jag är numer långtidssjuk..inte heller kul)
Jobbade även natt en tid på sjh -men det blev för slitigt, just vargtimmarna mellan 4-7 var värst..sen var man hemma och somnade först vid 10..Jag som ung kvällsmänniska trodde nattjobb var drömmen.Men det blev bara ett år jag stod ut.Sov bort alla lediga dagar,svårt att vända tillbaka.Och det blev svårt socialt liv,alla andra jobbade dag!
Solskensbarn- Åhhh vad kul att hämta kattunge, ha det så urmysigt!!Njuuut, och glöm ej att rapportera till oss regelbundet!
Du kommer kanske få behov av lite avreaktion också
En liten rexunge är en nyfiken,busig och påhittig varelse!!
Och Gittan- ha så kul på festen!!!
Jag kan säga att jag saknar verkligen fredagskänslan när jag går hemma så här…Det var något speciellt när fredagen kom-som julafton, den skulle förlora sin glans om den var varje dag!(hmm nu när man är äldre har den ju inte samma känsla som förr men..ni fattar)
Leffe!!Hi hi..ja du hade säkert abstinens-katterna undrade väl också vad det var med husse!?!???
Själv försökte jag flera gånger komma in på sajten framåt kvällen -är ju ivrig att komma igång med något och skriva-och lära mig sajten…Det var lite frustrerande!
I dag ska jag dock tillåta mig sitta vid datorn en hel del,får ser när något blir klart!Behöver dock dammsuga…och måste nu ut på promenad(den blir inget lång…tråååkväder och min hund ligger och fläker sig på sängen med katterna och vill inte ut
-men i kväll blir det hundkurs med träning, och sedan "tidig" nattning(ha.ha..tror jag ja) då jag måste vända tillbaka dygnet..nån gång.
Ska själv i helgen, förutom ut med hund i skogen och spåra, sitta en del framför datorn och försöka hitta på saker att skriva om här som den nya Medarbetare jag är…
Även om jag måste hinna med en del social samvaro också.
Trevlig helg till alla medlemmar!
Annika
Cornish som du skriver så kommer man nog att ha svårt att hålla fingarna i styr. Rapporter utlovas :)