God morgon 21 Maj 2009
Det känns konstigt att det är helg redan! Jag sov lite länge på morgonen. Skönt!
I kväll ska det bli grillning och mys!
Ha en härlig dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Godmorgon!
Vi ska jobba ute i den blivande trädgården idag men jag har lite ont i halsen, hoppas det går över. Det ska köras jordfräs idag och hussen har problem med karpaltunnelsyndrom så hans händer domnar när han kört jordfräsen en stund, det är för hårt i jorden så jag orkar inte hålla emot… hmm måste försöka ringa förstärkning
. Katterna säger att de tänker sova länge idag, det är tråkigt väder säger de
.
Ha det gott alla!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

God morgon. Skönt med ledigt idag!Ska snart iväg på "söndagsfika" med tjejerna. Mys.
#0 Vad kul det låter med grillning! Det får vi göra nån gång.

Godmorgon!
Idag när jag gick upp och stannade till vid den sovande kattungehögen kikade plötsligt fyra blå små ögonpar upp på mig och krävde omedelbar uppmärksamhet i form av gos och klapp på magen. Dessa små gryn, de smälter mitt hjärta varje dag!
Ska ta mig i kragen och lägga in lite bilder på underverken under dagen, håller på och pysslar med bilderna vi tog i tisdags. Så här gillar Tru att ligga (i handen med hängande ben och vidvinkelöronen på snurr
).
I eftermiddag blir det minigolf med vänner. Det kommer att bli en strid på kniven, vi är alla supertaggade! 
Ha en skön ledig dag alla!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
#3 så underbart söt 

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God förmiddag. Nyss vaknat. Härligt med fyra dagars ledighet. I kväll blir det speedway på Gubbängens IP för min del.
Sköt om er
Gomorron! Äntligen lite ledigt utan krav - härligt! Idag ska vi bara ta det lugnt och eventuellt pula på i trädgården. Gräsmattan har vuxit så nu blir det första klippningen för i år. Barnen är ute med katt och råtta i koppel, vår ena råtta älskar att kila runt i gräset och luktar på blommor och smakar på dem. Det ser lite kul ut när hon kilar fram där med kopplet på, det är lite stort men Selma är så snäll så hon rymmer inte ifall hon skulle krypa ur det. Måste försöka fixa ett bättre koppel åt henne.
Var på bio igår, Star Trek och fast jag är en trekkie *rodnar lite* var det kul att se en lite mer actionladdad film - väldigt mycket Star Trek i den faktiskt. Fast jag hade hellre velat se Änglar och Demoner faktiskt …. ;) Tyckte att Spock som äldre såg ut som min käre avlidne farfar. *fnissar*
Twiggie: Gott med grillning, det hör verkligen sommaren till! Krama kossorna när du hälsar på dem nästa gång förresten, de är sååå gulliga!
Anne: Hon är helt bedårande! :D Och ge allt i golfkampen!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com