Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikett: avel-genetik-och-uppfödning
Läst 495 ggr
tatu
0

Vad tror ni om denna tjej?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Freyja är en riktig härlig tjej som kommer att ställas ut framöver. Jag tycker att hon beteer sig som en dam, fast inte alltid men det förväntar jag mig inte heller. Jag skulle vilja ha en ärlig bedömning av henne om det är någon som vågar sig på det?

Eine
0

Först och främst pälsen är ju strålande på en så ung tjej!Hon verkar ha fin profil också!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MyTwiggs
0

Jag behöver få se mer bilder på henne för att kunna uttala mig. Smaken är som baken och i slutänden ska det räcka att du själv gillar det du ser hos dina katter. Jag överlämnar gärna till domarna att bedöma andras katter om jag inte tillfrågas, men jag säger gärna mitt om jag får se fler bilder på henne. En sak kan jag redan nu säga, och det är att jag avgudar rödvita honkatter! Jag vill som sagt gärna se fler kort på henne, och visst kan jag uttala mig om vad jag tycker, om du så önskar Skrattande

Jag är fortfarande nyfiken på vad dina katter heter i stamtavlorna Skrattande

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

tatu
0

Hejsan! Ursäkta jag förstod inte att du ville veta vad katterna heter i stamtavlorna.

Zigge heter Zaxofragas Zigge.

Freyja heter Guarana´s Freyja

och så har vi lilla Gretha som är vår lilla diamant: Brave New Curl Gates of Babylon. Profil på Freyja på bilden.

tatu
0

Här är Gretha: Brave New Curl Gates of Babylon

tatu
0

En till bild på Freyja…

MyTwiggs
0

Gretha har jag träffat Skrattande

Din röda hona är också söt och har härlig färg! Ser ut som en riktig gosekisse! Även om jag tror att vu gillar helt olika typ på cornishar så måste jag säga att du har några riktiga raringar! Bullan som är mamma till Gretha är en storfavvorit för mig Skrattande

www.mytwiggs.com

MyTwiggs
0

en till bild från ts som jag flyttat från ennen annan tråd.

www.mytwiggs.com