Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikett: allmänt-cornish-rexprat
Läst 476 ggr
AnnaS
0

Har fått ett foto...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

…på S*Jazz-Annas Popping, eller Myra som hon kallas hemma. Det är så kul att få se kattungarna på foto när de har flyttat hemifrån! TACK Mia W för det fina fotot!

PetrasLova
0

Vilken Donna Förvånad Jätte fin Kyss

AnneAlva
0

Tjusig värre! Jag förstår inte hur jag lyckades missa henne helt i lördags på Birka. Rynkar på näsan

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

[Silkwaves]
0

Jag såg henne live!!! och hon är minst lika fin som på bilden Kyss

[Wiveka]
0

Myra är underbaarKyss

MyTwiggs
0

Hon har ett mycket vackert huvud! Härlig katt!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

AnnaS
0

Tack allihopa! Jag är riktigt förtjust i Myra Kyss Synd att hon tycker att utställningar är riktigt onödigt Skrikandes

MyTwiggs
0

# 6 Jag tror att det kommer att gå över med tiden. Det kanske bara är en fas hon är inne i? Eller har hon visat det tidigare?

Hoppas verkligen att det lägger sig med åldern! Hon är ju bara en liten tuffing Kyss Hon är så fin så det vore synd om hon inte fick visa upp sig!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

emiya
0

Vilken profil och vilken härlig färg! En mycket tjusig dam!

Aje-T
0

Ja, hennes huvud är verkligen vackert, så söt lite eldfängd donna

;-) (ja, jag är själv rödhårig)

EvaG
0

Vad kul det måste vara att få bilder så där.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

AnnaS
0

#7 Hon har tyvärr alltid varit sådan, men nu har hon ju bara varit utställd 3 gånger och kanske lite vana gör att det går över? Vi får se… Damerna i släkten har aldrig varit förtjusta i utställningar men däremot så är de supertrevliga hemma, sådana katter man får skavsår av Kyss De har alltid älskat uppmärksamhet fast på deras villkor.

Tack igen allihopa! Skrattande

Spotless
0

Myra är en stor favorit!

[Silkwaves]
0

#11 Det var inte alls så farligt på utställningen - inte läge för panel - men det är väl inte hela världen? Hon klarade ju grundbedömningen bra ju och hon är tonårstjej ju och rödhårig. Lite måste man ju få protestera.

AnnaS
0

#13 Skönt att höra Glad Hon är vacker även utanför utställningarna och huvudsaken är ju att hon är en trevlig katt hemma! Kyss