God morgon 2009-05-19
God morgon.. Det ser mulet och blött ut där ute, men regnet behövs säkert. Katterna ligger och sover på sina platser.
Sköt om er
God morgon! Satte mig upp i sängen klarvaken klockan 7 och tänkte: Jippiiie! Idag ska det hända något kul… Men just nu undrar jag vetkligen vad det skulle vara
Måste ha drömt något.
Mojjan åt både sin egen och Kisis frukost med god aptit och Kisi ligger i fönstersängen och tittar på det mulna vädret.
Nu blev jag trött igen!
Ha en fin dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
godmorgon! Är morgonen god? Ja inte när jag ligger i sägen iaf, då vill jag vara kvar där. Katterna har redan bänkat sig i min säng, det är sovarväder idag. Måsta sätta fart på dagen…
Ha det gott!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Godmorgon. Blev väckt kl 04.20 idag. Berättade för katterna att det gått till överdrift, att man måste få sova lute till. Hoppas de förstod… Stora gråa moln pryder himlen men jag kan skymta några blå strimmor som kämpa för att komma fram. Fjanton är fullibus och bråkar med Model som är världens tröttaste katt just nu.
Ha en fin dag.
God förmiddag!
Har hunnit jobba i 3 timmar, men det känns segt
Tapini har kommit på att man kan rymma ut i trapphuset när någon kommer eller går, och hon springer fort, fort upp eller ner för trappan
Jaga katt känns inte sååå roligt kl. 6 på morgonen när bussen snart går.
Ha en härlig dag, trotsa vädret

Jag har varit ute och busat med Prillan i parken. När man har hund så tvingas man ut i det lite diskutabla majvädret. Här är det i allafall ganska milt, och det är faktiskt skönt att solen inte gassar varje dag.
Prillan hittade en gren som hängde ner från ett träd i parken. Den blev måltavla för en liten vit kanonkula som hoppade upp och ner, upp och ner, upp och ner tills matte blev trött i huvudet. Prillan ä en kul liten prick!
Ha en bra dag allihop!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Goddag!
Jag håller på att komma i kapp med allt som har blivit liggande efter min helg i Göteborg. Katterna sover liksom hunden och ute är det mulet.
Mina badrums byggare har ännu inte kommit!
Ha en bra dag!

Godmorgon!
Har tagit bilder på barnen idag, men ännu inte lagt över dem till datorn. Det får bli eftermiddagens uppgift, det och att uppdatera hemsidan som stått sorgligt ouppdaterad ett bra tag nu, man får skämmas! 
Fick bilder på vår utflyttade lilla Jissa (Styx) igår, det är sååå roligt att få bilder, jag blir alldeles varm i hjärtat! Jissa är kullsyster till vår lilla mamma här hemma (Lethe). Lägger in en bonusbild på Jissa!
Idag har vi hunnit vara till veterinären och vaccinera Kyra en sväng. Funderade ett tag på att tvätta, men förkastade idén rätt fort. Köpte en puff på Birka i helgen och den ska köras en gång i maskin innan vi ger den till kissebarnen, jag tror de kommer att bli glada, bildbevis utlovas. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

God eftermiddag! Jag är ju kattmammaledig den här veckan så det blir bara korta tillfällen att slå på pc'n. Här är det mulet så vi håller oss inne idag, ja inte Karin och Mauritz förstås som slussas ut genom sovrumsfönstret.
# 7 Å, så fin!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

#fin bild! Börjar förstå varifrån Cello har sin blick och sitt uttryck från!från faster Jissa så klart!