God 2006-11-22
God morgon. Vanliga morgonrutinen. Säga god morhon till katterna. Sätta på datorn. Sätta på teven. Sätta på kaffebryggaren. Sätta sig på stolen vid datorn. Kolla mailen. Kolla alla kattsajter på iFokus. Kolla övriga djursidor på iFokus. Kolla rexrasringarna. Visst ja kaffet är klart. Tusan vad klockan är mycket. Detta är morgonen i ett nötskal
God morgon
Bläää, jag började bli lite småförkyld igår kväll och i natt har det då inte blivit bättre…. Tyckte fasligt synd om mig själv igår kväll just därför, men inte hjälpte det. Nåja, får väl proppa i mig en massa echinaforce, c-vitamin och vitlök. Det brukar hjälpa.
Annars går jag väl bara runt och längtar tills det blir lördag. Av förklarliga skäl 
Bara jag håller mig frisk så…..

Good morning!
It´s still raining………. 
GOD dag…!
Här på Gärdet-Stockholm skiner solen just nu-skönt efter några dagars gråregn..
Krya på dig solskensbarn!!Hoppas förkylningen vänder.
Själv trött som vanligt… trots yogan i går kväll som gör gott för både kropp och själ!!Rekomenderas verkligen.Inget flummeri om någon tror det…
Cornish rex-det är riktiga yoga-katter det!!

God middag. Här är det grått, men åtminstone uppehåll. Vädret bjuder på plusgrader fortfarande, och snön låter vänta på sig. Glad är jag visserligen för att jag slipper skotta, men det blir så grått och mörkt utan.
Krya på dig solskensbarn. Och jag som inget vet, vad är det som händer på lördag?
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
God och god… nja…. får väl kanske säga att vad SKÖNT att den här dagen snart är till sin ända!
Precis allt som kan gå galet har gjort det idag och nu är jag helt färdig! Jag har haft en riktig mardröms dag på jobbet och funderar för tillfället allvarligt på att söka mig ett annat jobb…
Kan inte fatta att folk ska bli så arga… och dessutom på mig??? Innerst inne vet jag att det inte är mig de är förbannade på, utan det arbete jag utför, men idag blev jag riktigt sårad ett par gånger. Ibland är man känsligare än vanligt….
Nä, fy vad deppigt det här blev! Här sitter jag och gnäller med 2 underbara missar i famnen, jag kan verkligen inte ha det bättre just nu och skulle inte vilja byta med någon annan för allt ivärlden! Hoppas på en bättre dag i morgon!
God kväll. Vad har du för otacksamt arbete Lullan1?
EvaG: Det känns lite privat, men jag kan säga så mycket som att jag arbetar med människor som hamnat i knipa, och då är det vädigt lätt för dem att skjuta över skulden för hela deras situation på mig…
För det mesta är det ett roligt och stimulerande arbete, men då och då kan det kännas som det blir för mycket och att jag bara skulle vilja ha ett "normalt" jobb som att sitta i kassan på Ica eller nåt!

#7: haha, sitta i kassan på ICA, då du kan man snacka om otacksamt jobb. Då får man skit för allt från felpackterade varor till slöa kunder ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars