Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 350 ggr
aggeelin
0

Godmorgon 18 maj

Mulet, och då är det väl lika bra att det regnar… hoppas på det så det kan bli fint igen. Igår planterade jag i vår rundel, installation eller vad det kan heta. Jag höll på till sena kvällen och nu känner jag mig nöjd. Det ska bli roligt att sitta inne och se ut på mitt verk. Charlie var lite missnöjd att han inte fick vara med ute…. men det gick inte att göra två saker samtidigt - när han är med ute så vill han gärna gosa med mig…

Hoppas alla får en härlig dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

MyTwiggs
0

God morgon!

Ja, idag är det mulet och vi får se om vädret tillåter katterna att gå ut i kattgården en stund idag också. I övrigt är det lite keramik som står på agendan Skrattande

Ha en fin dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

MonicaLagerquist
0

God Morgon

Kom plötsligt på att jag helt har glömt att boka tid för HCM scanning så nu är det gjort,Ultuna hade bara en enda obokad dag innan de stänger för semester,Men nu så har jag fått en tid för Cissi.Det känns spännande.Ett steg närmare parning.

Annars så ska dagen ägnas åt städning och kattungegos.Fem veckors kattungar är gruvligt söta man behöver inte göra annat än att sitta och titta på dem.

Stolt ägare till tre La permer

Avots
0

God eftermiddag!

I dag har det varit en aktiv dag i trädgården, är nu trött!!

Det blir nog vila resten av dagen. Katterna ligger och gonar sig framför elementet i köket, det är lite kyligt efter dagens regn.

Ha en trevlig kväll!

Leffe
0

God eftermiddag. Mina sista körningar var borttagna och glad blev jag. Då hann jag hem innan rusningen till fotbollsderbyt började.

Sköt om er och ha en lugn måndagkväll

RacerDonnans
0

Hej!!
Här är det fullt upp. Är i Umeå och pluggar. Hade hoppats få tid över till att nosgosa Sphynxbebbar, men ack. Tiden är helt uppbokad denna gång då det är kortvecka och vi har en hög med redovisningar samt att vi i morgon skall ha en avslutningsfest.
Vädret har varit toppenfint idag, hoppas på lika fint imorgon.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.