Kullar klara till hösten?
Hej!
Jag och min sambo planerar att skaffa katt/er fram mot hösten, tidigast i mitten på augusti och letar nu efter uppfödare som planerar kullar till sensommaren och hösten.
Skriv här eller så kan ni maila mig på autumnwicca@gmail.com 
/Jenny - medarbetare på Medeltiden.ifokus

Jag planerar en kull, ska eventuellt paras i slutet på april/början på maj. De kommer då att födas i juni/juli och vara flyttklara till hösten.

Har du någon info på din hemsida? Skulle gärna vilja se bilder på tänkta föräldrar :)

Jag kommer att ha en CRX kull som är flyttfärdig i mitten på juli och sen förhoppningsvis en La Perm kull flyttklar till hösten.
Stolt ägare till tre La permer

#3 För min del är jag bara intresserad av Cornish då det är den enda kattras jag tål.
Mycket fina katter du har, kikade på din sida :)

Har du testat La Perm.Jag tål faktiskt dem bättre än jag tål CRXarna.
Stolt ägare till tre La permer

Nej har inte testat dem! Googlade och såg att de har längre päls, i regel är jag mer allergisk ju längre päls ett djur har…

#2 Det är min vita tjej CH S*Jazz-Annas White Sister som eventuellt ska få träffa en svart kille i Norge
Finns bilder på Sissi på min hemsida http://www.jazz-annas.se

Vad fin hon är! Jag ska hålla ögonen på din hemsida 
Min sambo ska väl också få säga sitt om vilken katt det blir sen :P kan knappt vänta till i höst med att skaffa katt, men den som väntar på något gott…

Jag har planer på en kull senare i år. Mer info med bilder på föräldrarna finns på min hemsida. Vill du se mer bilder på föräldrarna finns det också i galleriet där.
Vi planerar en kull till sommar/höst. Kika gärna in på hemsidan, just nu är ingen hane bestämd.

Tack ska kika på era hemsidor! Jättesnällt att ni skriver så jag vet vart jag ska hålla utkik! Massa tack!
Jag har en nyparad hona som ev vid påsk visar om hon är dräktig… i så fall blir ungarna levklara i augusti…
Jag har en kull planerad så fort madame behagar löpa, hon löper bara 2 gånger per år ungefär. Men förhoppningsvis blir det i april och då är kattungarna leveransklara i september, har även en förhoppningsvis dräktig hona vilket innebär att hennes ungar blir leveransklara i augusti.
Mer information och bilder hittar du på min hemsida, välkommen att höra av dig för mer information!
Vi planerar också en kull med parning i april och leverans någon gång september-oktober.
Lite info finns nu på hemsidan, mer kommer senare. 
Bild på den tilltänkta mamman (Weminas Chuao Spicy Maya)

#7Åh, nå ble jeg nyfiken, en nordmann? Tror kanskje jeg klarer å tenke meg til hvem det kan være…
Max&Terri -og prinsesse Amy http://cornish.blogg.no/

Vi har ju som du kanske redan sett en dräktig hona, om ungarna föds när det är tänkt kommer de att vara flyttklara i juli, men sålänge det är rätt köpare är det inga problem att ha dem kvar en månad eller mer till (det är snarare en bonus!). Du är välkommen att höra av dig om du är intresserad. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Jag har en nyfödd kull.De är flyttfärdiga i juni,men om de stannar längre gör inget.Ifall nu mina skulle falla dig i smaken..
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Även jag planerar kullar, åtminstone en, efter min tjej S*Silkwave's Good Choice. Jag bor i Malmö, har snart en hemsida på caturday.info och det väntade färgutfallet är röda pojkar samt paddtjejer, förmodligen med vitt. I just denna kullen blir det nog extra busiga och lekfulla katter, om man ska gå efter föräldrarna. Om du är intresserad är det bara att höra av sig!
mail@caturday.info är adressen.

# 14 Åh, fine Maya. Det kullet gleder jeg meg til
De kommer til å bli helt uimotståelige.
Max&Terri -og prinsesse Amy http://cornish.blogg.no/

#15 Ja, vi får se 
Det är nog många som redan vet vem det är, det är egentligen ingen hemlighet, jag är bara fjantig och vill inte skriva ut det i text innan det är klart 
#20 Inte fjantigt, jag skriver inte heller ut (eller sprider ryktet) fastän åtminstone planen varit bestämd ganska länge nu. Det är så mycket som kan hända, som vi alla vet. Det är förstås en lite annan grej om man har egen hane. Då har man ju i alla fall 50% mer att råda över. 

Jag har kull på gång med parning i slutet av april om hon är gullig att löpa då hon skall. Killen kommer i alla fall hit sista helgen i april!
Mer info om den kullen kommer i början av april då det lugnat ner sig så jag hinner uppdatera hemsidan. Just nu är mitt liv kaos.
Det är i alla fall min Stacie som skall få smått om allt går vägen.
Bilder på henne finns på hemsidan samt på min Avatar.
www.racerdonnans.se
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
#20 du är inte ett dugg fjantig… Jag vågar inte heller ta ut något i förskott längre…
Sinsom tid får vi alla veta - och det är bara bra att hålla oss på ströckbänken (Även om jag troor jag vet…
)

Idun ska ju paras snart, men det vet du ju redan om. 
Däremot så finns det ju ett gäng sphynx bäbisar här uppe i Umeå. Som är leveransklara i mitten på juni. De kanske du tål också… *Fniss* En av dem ska ner till Linköping hoppas vi. Dock är de bara till sällskap, då går ju även att ställa ut om man vill det.
De finns på min hemsida, där komme rjag ju också lägga ut hur det går med Iduns parning.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Ja den vet jag om, träffade sötnosen idag också :)

Jag är också intreserad till hösten. Hona gärna blå, grå om färgerna nu heter så :)
Jag har erfarenhet av perser tidigare men har inte haft katt på 15 år. Jag har 2 hundar nu hade tänkt vänta med katt men kan inte låta bli.
Stickgalen tjej som älskar Cornish rex, Engelsk bullterrier, dabbagamer.
Jag har inga kattungar klara till hösten, men planerar att para en hona i slutet av sommaren och ev. två honor i vinter.

Bifogar bild på första planerade kullens mamma
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Först och främst ska jag väl tala om att jag inte riktar mig till trådskaparen som väl tyvärr blev allergisk?
Bulle - Jag räknar med att det föds en kull här hemma runt den 22 juni, dessa små kommer då (om allt går som det ska) att vara flyttklara i slutet av september. Kombinationen är gjord tidigare, då blev det bara en liten bortskämd kille. Klistrar in några bilder på Wilbur här nedan.
Mig når man på info@spotless.se
Wilbur.
Wilbur igen.

#
jag är själv nyfiken!
Hej Bulle!
Jag har en kull som är leveransklar i augusti, 2 blåsköldpaddor finns det där med ytters lite creme, de ser nästan solidblåa ut. Min K-kull.

Jupp, tyvärr har det visat sig att jag får allergiska reaktioner av även cornish rex, trost provnosande och dylikt.
Jag ser gärna att ni låster denna tråd och skapar en ny om det var någon som sökte kattungar till hösten så blir det inte så förvirrande :)

Då låser jag den här tråden så får Bulle skapa en ny tråd för att undvika förvirring. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.