Vi har fått hem Eden idag!
Här kommer det hälsningar från ett mycket rikare Tyresö hem, imorse for jag till Hanna och Jimmy i Fjugesta för att nosa på S*Brave New Curls Garden of Eden…jag höll ju på ramla omkull för hon var ju så söt så det sved i ögonen…sagt och gjort, hurra rop och kullerbyttor…hon blev vår 
Bilfärden hem gick alldeles kanon, hon pep en liten bit sen låg hon i buren som en kanelkringla och vilade sig hela resan hem…vaknade till och vände sig för att somna om igen…
Väl hemma ställde jag buren mitt på vardagsrummet och lät den vara stängd…Wiggo och Lovas ögon stod ut som pingisbollar…de smög nyfiket nära…nära…sen när nosen förstod så sattes det igång med fräsande och små boxandes på buren…Eden satt som en cool filbunke och kanske tänkte hon * ja ja slå er trötta ni… men vänta ni bara*
Efter 20 minuter satt de på 1 meters avstånd och släppte inte blicken från buren…med bådas öron pekades rakt fram…då öppnade jag buren och lilla Eden trippade rakt fram till dem…de hann liksom inte reagera så hon hann t.o.m stryka sig mot Lova, det blev ju bara föööööööör mkt för The Lady of the House…hon som helst ligger i solen och dricker champagne och äter jordgubbar…det pratades och frästes, jag tror hon tog mat tider och diverse förhållningsregler, vems toalett som är vems etc
Wiggo såg ut som han sett ett spöke under eftermiddagen…smygit efter detta pyttelilla spöke som modigt har undersökt alla skrymslen och vrår i nya hemmet…hur cool som helst. Ett tag lekte de tåg eller var det kanske följa John med Eden i frontlinjen…ibland stannade hon och vände sig om …möttes av ngt som jag tror var svordomar faktiskt…halvfinnen Wiggo väste fram *perkkele*…
De har ätit mat tillsammans i varsin skål men bredvid varandra dock…ja okej då… en meter emellan
Alla var trötta på em men ingen vågade somna 
till slut däckade de på varsitt håll för Powernap…sen har det turats om att gå på toa…och nu har Wiggo och Eden busat…om än dock reserverat…det jagas och fäktas men inga spott och fräs bara svansar rakt upp i luften och nyfikna öron som pekar framåt…
Nu ligger Lova bakom mig på stolen och Eden i mitt knä…hon gjorde nyss ett försök lägga sig bredvid Lova, de kom så nära att de liksom pussades och Eden ville lägga sig sked
, men det blev föööör mkt för Lady Di…ett Jätte fräs mitt i nyllet på lilla Eden och hon smög upp i mitt knä igen.
Mina gosar…det känns härligt för en första dag och jag hoppas att de skall ha en stor glädje av varandra framöver 
Bilder kommer så småningom!!!
Miaaaaaaaaaooow från en lycklig *Fem i familjen nu*.

lycka till!
Lycka till! Så roligt det låter med tre katter… och det var roligt att Eden hittade sig ett eget hem - hon fick t om bo tillsammans med en riktig prinsessa 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Grattis och lycka till! Eden är en kanontjej! Hoppas på många fina bilder snart också 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Oj här går det undan.Grattis till nykatten.
Stolt ägare till tre La permer

Grattis till en fin tjej!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Skönt att det går så bra!
Vill så klart höra mer!

Grattis! Vad roligt att ni också blivit fem precis. Känner igen det mesta i din fina berättelse, här går det över alla förväntningar redan dag två 
Åhh, grattis till nytillskottet!!