Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettplanerade-kullar
Läst 1032 ggr
Clee
0

Caturday planerar sin första kull!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Caturdays första kull planeras för fullt.

Rexclick Phoebe är på g att börja löpa och ska då få träffa Yams, S*Änglarna's One Hit Wonder.

Detta blir kullens stamtavla.

Vi välkomnar intresseanmälan från kärleksfulla hem! Skrattande Jag vill också tacka Anne med Godreigns för ovärderlig logistisk hjälp! Kyss

Caturday Cornish Rex, Malmö

Clee
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En bild på Yams också Flört

MyTwiggs
0

Det kommer att bli en härlig kull! Jag gillar båda föräldrarna mycket!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Clee
0

Tack Twiggie! Ja, jag hoppas bara såå innerligt att det blir en tjej till mig. Glad

MyTwiggs
0

Men Camilla! Det vore farligt! den skulle vara Twiggie-kattnappningsbegärlig! *lömsk* Speciellt en svartpadda van! She would be mine! *dregel* Flört

… Fast…. Om du skulle bli för ledsen så skulle jag lämna tillbaka henne igen… Kyss

www.mytwiggs.com

AmazingNature
0

Spännande! Cool

hmmm sist någon önskade en tjej att spara här blev det tre killar Obestämd (som sparades alla tre Förvånad Cool)

[Wiveka]
0

Åhh, vad spännande. Även om det troligtvis blir vitfläckFlörtGlad

MonicaLagerquist
0

Lycka till

Det blir väl bara vitfläck.

Stolt ägare till tre La permer

[Wiveka]
0

#7 precis det jag menade, jag vill helst ha solida kissarFlört

Leffe
0
[Silkwaves]
0

Heja Camilla… fast är du verkligen säker på vad du gör??? Du kanske borde komma och hälsa på mina mini-Yamsarna hemma hos mig innan du gör något oåterkallerligt??? Flört De små hänger som små vampyrer på benen medan jag försöker ta mig mellan spisen och köket… du - eller snarare din fodervärd - kommer inte att få en lugn stund SkrattandeTyst

rexmamma
0

Spännande planer! Hoppas resultatet blir din lilla drömtjej! Skrattande

Rexjen
0

Verkligen kul!Glad

AnneAlva
0

Spännande, och jag kommer känna mig lite delaktig när du hittar din dröm-keeper. CoolSkrattande

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Clee
0

Tack för alla glada tillrop! Skrattande

#7 Jovisst, annars har genetiken spelat oss ett väldigt knepigt (och ovälkommet) spratt!

#10 Skulle gladeligen hälsa på dig men tror inte jag hinner. Ring mig annars, ifall du är ledig imorrn, jag kommer till Sthlm. Tittar in på Birka på lördag också! Skrattande

#13 Det tycker jag verkligen att du ska göra.

För övrigt är Fibisen parad nu så jag hoppas att det blir bebbar här om 65 dagar! Ska också lägga till att båda föräldrarna är testade negativt för FIV och FeLV och ultraljudade normala för HCM vid mer än tre resp nästan två års ålder.

AnneAlva
0

#14 Åh, ska du till Birka? Jag också. Ses där? Glad

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Eine
0

Trevlig kombi!Han har väl fått ungar tidigare så man kan få en liten vink om färgutfall?Eller är jag ute och cyklar nu?Obestämd

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

LinusCRX
0

Lycka till Clee!!!!

Clee
0

#16 Jajamensan - tydligen bär han på choklad (enligt Ankis senaste kull) men det är ingenting jag hoppas på att Phoebe bär. Oskyldig Så jag väntar mig bara svartvita pojkar och svartpaddstjejer med mycket vitt. Allt annat blir överraskning!

MyTwiggs
0

Jag är så avundsjuk på dig nu!!!!! Vill också ha! Kisi får powervila nu så att jag kan få smått igen. Hon blänger ilsket var gång jag säger till henne att hon måste vila upp sig en stund innan nästa kull. Hon säger "Vila kan jag göra när jag bli gammal! Jag vill träffa killar nu nu nu när jag är ung och sexig! Flört 

Jag ser som sagt var fram emot dina kissebarn sååå mycket! Åååå vad det ska bli roligt att följa dem, och du kan ju försöka hindra mig från att komma och hälsa på när de blivit några veckor! Kyss

www.mytwiggs.com

[Tiddlywinks]
0

Spännande! Välpälsade vackra ungar att väntas där mao :)

Aje-T
0

Oj vad spännande, det blir säkert urtjusiga ungar….

Kmedist
0

Spännande! De måste bli underbart bebisar!