Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 634 ggr
Dolleminas
2009-05-17 09:46
0

Gomorgon 17:e Maj!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sitter här innan jag ska iväg å jobbet, idag är vi väl lite patriotiska och säger Grattis till Norge, dels för deras Nationaldag men även för vinsten igår… toppenlåt anser jag Glad

D-kullen blir en vecka idag, de växer och står i, vissa har öppnat ögonen helt men inte alla…

Igår fick jag även hem mitt nytillskott i gänget: S*Mobackens Diddi of Dollemina's en rödtabby tjej med fart!!! Får väl uppdatera hemsidan igen om nån dag med bilder och alllt… Glad

Ha en trevlig söndag!!!

MyTwiggs
2009-05-17 10:23
0

God morgon! Efter en av olika anledningar naggad nattsömn känner jag mig lätt vimmelkantig. Jag är mycket nöjd med gårdagens melodifestivalvinnare. Idag hade jag tänkt sätta igång och övningsköra… men det vore inte klokt efter att ha sovit 3 timmar. Kisi tänker på Fritz trots att hon aldrig har träffat honom. Innan han kastrerades hade han hunnit kissa på trägolvet uppe på vinden, och igår öppnade jag till sommarrummet uppe på min vind. Jag känner inga Fritz-dofter där uppe, men det gjorde visst Kisi Tyst Hon tänder på alla cylindrar här hemma! Jag kommer att måla golvet nu i veckan.

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

TereseE
2009-05-17 11:14
0

Heja Norge och grattis till segern! Glad

Eine
2009-05-17 11:16
0

God morgon!Och än en gång grattis alla norrmän till både vinnarlåt och Nationaldag!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Rexjen
2009-05-17 11:32
0

Utvilad efter 12 timmars sömn. Idag fyller Gråis och vår Toundercats-kull 3 år.

Zsarorna
2009-05-17 12:29
0

God morgon allesammans!

Idag ska jag (Zarah) åkta till Örebro för att ha praktik på Nerikes Allehanda. Nervös som en dåre :S (För er som inte vet läser jag första terminen till journalist och etnolog).

Sara blir hemma och förbereda för att Earl ska komma i helgen. Han är en 8 veckors chinchillahermelin. Har velat haft en hermelinkanin i evigheter och nu hade min flickvän planer för att jag fyller år den första veckan i juni. Men lite i förskott har väl ingen klagat på ;)

Som alla sagt ovan så ett stort grattis till Norges vinst igår. Vi har missat ESC helt, men lyssnade nu på youtube. Damn va bra han var!! Så det var en självklart seger måste jag säga!

#4 Grattis till världens bästa Gråis och massa grattis till alla Toundercats

Leffe
2009-05-17 13:06
0

God morgon och grattis Norge

aggeelin
2009-05-17 13:11
0

Godmorgon!

Solen skiner och det är alltid härligt! Jag ska ut och jobba i den blivande tärdgården men först till blomsteraffären.

Ha det gott!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

TereseE
2009-05-17 17:09
0

#5 Gud vad kul att ni ska bli kaninmattar! I love bunnies. Kyss

EvaG
2009-05-17 17:55
0

God eftermiddag. Jag har suttit och njutit på min parkbänk i solen. Tyvärr har jag inte kunnat använda min laptop då den drunknade i poolen för ett tag sedan. Så det tråkiga är att jag måste gå in för att kunna använda datorn.

Ha en riktigt riktigt bra söndag eftermiddag och kväll, säjer Eva som ska till parkbänken en stund till.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

MyTwiggs
2009-05-17 18:10
0

# 9 Jag har också suttit med en kopp te på en bänk i kattgården. Vill vara med katterna i början i kattgården så att de känner sig hemma där innan jag lämnar dem ensamma i den :)

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

aggeelin
2009-05-17 18:27
0

Jag planterar och planterar och planterar… någon gång ska det bli färdigt så jag kan sitta på en bänk och filisofera… Cool Charlie står inne och skriker och vill ut och hjälpa till, dumma matte vill inte ha hjälp Foten i munnen

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Minicole
2009-05-17 18:35
0

Här har det firats 17 maj för fullt. Både kattena och jag har njutit av det underbara vädret och varit ute på lång promenad. Skönt. Nu ligger de helt utslagna i fönstret och snosar, sötisarna. 

Hoppas ni får en fortsatt trevlig dag.