Majkattor i solen!
Mina flickor har varit ute och solat idag! Tänkte bjuda på ett par bilder! Kisi gillar att hålla utkik från stenstolparna vid infarten.
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Mojjan är som en häst när man tar ut henne! Hon betar och betar av gröngräset och sen står hom och njuter en stund i solen. Det är roligt att höra Mojjan när man är ute. Hon spinner aldrig så högt inomhus som hon gör ute i solen! Snart är rsatgården färdig också, och då slipper kattorna de trassliga selarna!
www.mytwiggs.com
… Kisi har stora vackra öron, kanske kan hon fånga nåt med dem …
Charlie har också varit ute men han tycker att det blåser kallt ute, ännu inte varmt.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Underbara bilder
Hoppas att du mår bättre, Twiggie!

Fina bilder på soldyrkarna, hoppas nu rastgården blir klar snart så de kan sitta på span så ofta de vill! 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Kisi är verkligen jättesnygg och jag kan se en massa Kisi i Sanny. Hon hälsar förresten till mammsen
.
# 6 Ja, de är lika de två! Lilla Sanny! Mamma Kisi sitter just nu på balkongen och skriker efter pojkar 
Hon tycks inte låta sig påverkas av några dumma tabletter hon!
Pussa Sanny
www.mytwiggs.com

Så fine bilder av kattene i solen 
Max&Terri -og prinsesse Amy http://cornish.blogg.no/

Härliga vårbilder på läckra katter!!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Vilka härliga bilder på vackra katter!

Dina katter är verkligen supervackra!
Tack för alla komplimanger och fina ord! Idag har katterna varit ute en lång stund i kattgården medan jag och Lina satt och drack te :) De älskar att vara ute och jag hoppas att Kisis päls ska triggas till att komma igen nu när hon får lite äkta vindar som fläktar i pälsen!
www.mytwiggs.com