Birkas drop in-utställning
Någron som tänker testa på detta? Jag har anmält tre katter.
Jag gillar inte typen av utställning, mest för att den inte är publikvänlig. Man ser inte många katter , inte ens alla i den egna rasen..så jag avstår. Men Lycka till, du kanske gillar formen, vi är alla olika.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

#1 Jag tänkte att det skulle vara spännande att prova på något nytt.

Jag har anmält två. Vet att jag kommer att uppskatta att dagen på plats blir kortare, även om upplägget, precis som Eine säger, inte är direkt publikfriande.
Jag har anmält Tapini.
Jag tycker det ska bli kul att testa - vet inte vad jag tycker än - återkommer.
Men all heder åt BIRKA som vågar testa något nytt!!
Har anmält, typ två…

#3 Vad kul! Då ses vi! Var ett tag sedan.
#4 Tjhiho! Räserråttan får sällskap av var råtta, hihi!
#5 Håller med. Tycker det ska bli kul att testa något nytt. 

Hadde jeg bodd i nærheten hadde jeg anmeldt. Synes dette var et lurt opplegg jeg. Synes utstillingene tar vel lang tid, og går man ikke videre føles det egentlig litt bortkastet og sitte der en hel dag uten grunn.
På vår første og hittils eneste utstilling var vi der fra 08-20, og 08-18.30. Da får man ikke gjort noe annet den helgen.
Max&Terri -og prinsesse Amy http://cornish.blogg.no/
Jag tror att det var Järva KK hade denna typ av utställning för många år sedan.Det var iaf i o8-området..Viss,t dagen blir kort för dem som inte har katter i panel,det kan vara ett litet plus.

S*Jazz-Annas Charleston är anmäld
Hans polare Gunvald är anmäld också…
#8 Helt rätt, men så många år sedan var det nog inte.
nej kanske bara 10?
En kisse är anmäld härifrån… Håller med om att det inte publikvänligt, men väldigt kattvänligt ;-) Roligt att prova på detta koncept!
Lyfter denna tråden igen eftersom jag ville se vilka jag får nöjet att träffa på lördag, då det visar sig att jag tittar förbi en sväng på morgonen. 

#13 Kul!
Så du är i krokarna? Vi kommer.
Är det nu på lördag?
Man kanske skulle försöka power-kurera sig och åka dit en stund för att få träffa er då :)
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Jag kommer en sväng på lördag också, runt 11-tiden hade jag tänkt.
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Jag måste försöka ta mig dit imorrn ju! 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Lycka till med era katter!
#13 Vad kul! Då ses ju vi där! Jag har med mig brorsan ;-)

Jag kommer.

Välkomna allihop - vi ska göra vårt bästa att få ihop det till en riktigt bra dag! Vi är minst sagt "spända" 
Nu ska jag åka och hämta katalogen och åka upp till utställningshallen och hjälpa till. Vi ses i morgon!
Josephine
Birka Kattklubb
Det var tänkt at vi skulle leverera kattungar på lördag, men nu blev det uppskjutet (igen)
. Killarna hinner bli stooora innan dom kan flytta!
Men det betyder att vi kan komma och kolla på alla snygga cornishar på utsällningen istället
. Det ska bli superkul!

Så det är nu det är dags. Lycka till alla. Hade varit spännande att se hur det funkar.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Glömde ju!!! Fy på mig!! S*Jazz-Annas Popping kommer ju att vara där också!! 

Lycka till alla som ställer ut idag!
#21 Det var mycket välordnat och gillar verkligen denna typ av utställning. Det har ni gjort bra!
Jag önskar verkligen fler drop-in utställningar i framtiden.
Charlie som var den enda jag hade med idag tog sitt CAGPIB. Så nöjd och stolt över min gos-grabb! 

Det var ett intressant upplägg, jag gick assistent och det gick väldigt smidigt. Särskilt som katterna hade en tid att vara vid domarbordet så det blev aldrig något springande efter förlorade katter. Var de inte där blev de absade helt enkelt. Var skeptisk till en början men jag måste erkänna att jag gillar den här typen av utställning. Inte särskilt publikvänlig, men utställarvänlig! Bra jobbat BIRKA!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Utställningen idag var toppen, det var lugnt och ingen stress alls. Fler liknande utställningar!
Som jag skrev i andra tråden om BIRKA !!
En eloge BRIKA!! Supertrevlig och välorganiserad utställning. Fram för fler liknande!!