Birka-resultat
Nyss hemkommen från Märsta.
Tapini fick sitt första cert som vuxen, men gick inte vidare till panel
De andra får rapportera om sina resultat.
Tack för bullarna, Annika!
Och alla andra för trevligt sällskap.
Nästa helg blir det Linköping på söndagen.
Jisses vad du var snabb Wiveka ;-)
Charlie fick CAGPIB och vi är glada över en kort dag. Tycker det är toppen att man hinner njuta av solen hemma också ;-)
Mums och tack för goda bullar Annika! Tack för trevligt rex-sällskap som alltid!!!
Två Ex1 till mina små tjejer och det känns helt OK och rättvist. Jag är så nöjd så.Har aldrig varit så nöjd med att inte bli nominerad
- Underbart att få komma hem i tid.
Tack BIRKA - jag älskar det här konceptet!!! Ingen stress och lugn och ro. Skönt för katter och människor.
Tack för trevligt sällskap och ledsen Annika att jag missade bullarna. Men det är en lite speciell dag i dag för mig och jag var efterlängtad här hemma 

Nyss hemkommen.
Håller med Anki om att konceptet var hur bra som helst. Lugn och skönt igen stress.
Våra resultat:
Gråis CACS
Gafsan Ex2 av 5 i klass 9
Skrutt Ex1, BIV och NOM.
Tack alla för trevligt sällskap!
#2 Usch, nä nu skäms jag! GRATTIS på födelsedagen Anki! 
Och grattis till er andra för goda resultat. Det var en lite svåröverskådlig men ändå trevlig utställning och verkligen kul att få träffa så många av er!

S*Jazz-Annas Georgy Porgy CAGPIB
S*Jazz-Annas Charleston EX 2
S*Jazz-Annas Popping EX 1 BIV-tot

Grattis till alla fina resultat!

Grattis till resultaten och #2 Grattis på födelsedagen (även fast vi nu passerat midnatt).
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Min lilla Tosca tog sitt första CACIB, jag är nöjd. Gillade lugnet som var idag, ser gärna att fler klubbar ordnar liknande utställningar fram över.
Mors katter, IC S*Spotless Astrid och IC S*Spotless Brynolf, tog sina CAGCIB. Röda faran Brynolf var uppe för nominering men ledsnade och sopade till mig och vi fick gå hem.
Grattis Anki, hade inte en aning om att det var din födelsedag.
Grattis alla!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Nej vid min ålder så är fdelsedagar inte en så stor grej längre, men familjen längtade efter mig och hade pyssslat och funderat ut så fint så jag var extra tacksam för en kort dag.
#9 nej Vad tråkigt med Brynolf - Han var ju så cool i grundbedömningen. Ja ja sånt händer. Hoppas det gick bra med dig.
Grattis! Vilka fina resultat!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Grattis till alla fina resulatat.
Stolt ägare till tre La permer
Grattis. Jag var där och tittade på cornisharna. Det kändes tomt, men lungt. Så det var nog mycket bättre för utställare och katter.
Spännande med drop-in :) Och grattis till resultaten
Grattis till resultaten och grattis på födelsedagen

Grattis tilla fina resultat och GRATTIS Anki i efterskott!!