Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 470 ggr
Zsarorna
0

God morgon 16 maj

Solen skiner och det ser ut som om det kommer att bli en strålande dag. Vi ska bara mysa i solen under dagen och gå på Saras brors inflyttningsfest ikväll.

Hoppas ni får en fin dag allesammans!

Eine
0

Godmorgon! Veterinärbesök med blodprovstagning väntar,sedan får jag se vad som sker..

ha det gott!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

[Wiveka]
0

God morgon!

Utställningsdag, det känns lite märkligt att inte behöva vara där för incheckning föränn senast 11.20 och bedöming 11.35Obestämd. Har inte packat ännu.

Ha en härlig dag, alllihop!

MyTwiggs
0

God morgon!

Idag mår jag en gnutta bättre och febern är på väg åt rätt håll. Skönt att slippa ha hög feber i flera dagar! Jag orkar dock inte för den skull ta mig till Märsta idag, vilket jag hade hoppats på. Jag får önska er ett varmt lycka till, mina vänner som ska på BIRKA! Alla ska ju dit utom jag! Gråter

Jag är redan inne på min andra kopp jasmin-te ur muggen med katter på. Jag blir nog snart kry igen!

Ha en fin dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Minicole
0

God morgon!

Har verkligen ingen lust att jobba idag, men så är det. Bara att bita ihop. Jobbar inte så länge dock, skönt. Idag ska katterna tvättas och lägenheten städas så sliper jag göra det imorn. Det är ju 17 maj imorn! Ska bli spännande att se hur det firas här i Oslo. 

Ha en fin och avslappnande lördag med mycket sol och mys.

RacerDonnans
0

#1 0ch #2 Lycka till, #3 Krya på dig! #4 Du kommer nog få en hejdundrandes dag imorgon!!

Själv skall jag plugga och hoppas få minst en av uppgifterna inför nästa vecka helt klar.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

MartinaH
0

God morgon!

Idag ska jag läsa uppsats som jag ska vara opponent på, på måndag. Sen ska jag också ner till centrum en sväng med en kompis. Solen skiner och det verkar bli fint väder idag! I kväll ska jag nog kolla på Eurovision finalen.

Önskar er en fin dag!

Leffe
0

God förmiddag. Idag verkar det vara soldis ute. Via den öppna balkongdörren hör jag barnen leka på gården. Katterna sitter på balkongen och kollar en duva som sitter på balkongtaket på balkongen bredvid.

Lycka till ni som ställer ut
#3 Se till att du kryar på dig

Sköt om er

Trollhassel
0

#3 Krya på dig, syster yster!

Idag ska jag städa lite och gå ut i parken med Prillan.

Lycka till på utställningen för er som ska dit!

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

aggeelin
0

Godmiddag! Har städat lite, här finns mycket damm… nu ska jag förbereda mat till ikväll och sen ut i den blivande trädgården och jobba - är kallt ute igen, synd.

Ha det gott!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet