Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 375 ggr
aggeelin
0

Godmorgon 15 maj!

Solsken,hoppas att det håller i sig och att det blir varmare än igår… idag är det dagen efter vårruset - det var roligt att rusa fram tillsammans med många andra, lite kallt var det dock… Charlie vill nåt, han går här och pratar men vad vill han?

Ha en bra dag alla!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

MyTwiggs
0

God morgon!

Jag är förkyld och har lite feber. Inte alls roligt. Vi får se om det går att fiska fram någon fredagskänsla trots förkylning och ensamhet. Vädret är i alla fall fint och om det blir varmt nog kan jag sätta mig ute i gungan i eken med en kopp te och kanske en Mojja.

Ha en underbar fredag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

svea1
0

God morgon!

Jag har precis fått sanera dotter, hennes rum och massor av leksaker från hennes 2,5-åriga, trotsiga framfart med en svart tuschpenna..

På leksakerna gick det bort, men på henne själv ser det ut som rödlila blåmärken efter att det mesta svarta försvunnit i badet.

Hahaha… jag får stanna hemma så ingen tror jag har gjort illa henne.

MyTwiggs
0

# 2 Ååå, den lilla sötsaken! Så hon hittar på! Kyss

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Minicole
0

Godmorgon. Som sagt, hoppas på lite varmare väder idag. Katterna surar för att det inte finns nån solstrimma att gosa sig i. Hoppas det blir bättre idag. Snart dags att gå till jobbet, blie en lång dag idag. Pust. 

#1 Krya på dig vännen, hoppas du blir bättre snart.

Trollhassel
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon! I natt höll sig Prillan fån klockan 2 på natten till klockan 7.30 på morgonen. Duktig liten prick!

Fredag idag och jag ska vara ute med valpen i parken. Igår träffade hon en kompis. Alex, en tibetansk spaniel. Hon blev tokbusig!

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Eine
0

God förmiddag.Vet inte riktigt hur det känns idag,halvt off kanske..ObestämdMen det var trevligt att du ringde Leffe!Det piggade upp lite.Glad

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Minicole
0

#5 Gud vad söt hon är!

RacerDonnans
0

#5 Gullegos då.
#2 Förstår dig, det var ett tag sedan mina var så små, tiden går så fort.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.