God 2006-11-21
God morgon
Nu måste man börja fundera på hur man fungerar. Har tänkt på att man går upp på morgonen. Det första man gör är att starta datorn, sedan sätter man på kaffebryggaren, sedan sätter man sig vid datorn och kollar vad som hänt på Cornis Rex iFokus och andra favoritsajter på iFokus. Sedan gör man sig i ordning för att sticka och jobba
GOD-förmiddag..trevlig dag!
Ja….detta med datorns intrång i ens vardag är både på gott och ont-verkligen!Den ersätter iofs en del tv-tittande,och det är väl ok-bara man inte lägger den till tv-tittandet och fastnar sittandes..
Så lätt att fastna med datorn och surfa runt…när man inte har familj som kräver uppmärksamhet(tyvärr..)Fastän jag borde göra annat som tex. STÄDA här hemma och försöka rensa bland alla pappershögar jag inte orkar ta tag i…Putsa fönsterna kanske??innan advent och stjärnan ska upp??!!!!!!!!!!!!!!!!
MÅSTE göra det…tråkigt bara när vädret är som det är- och dom ser snabbt likadana ut här i stan.Men,men då behöver man inte vara så noggrann
.Får dock ont av att putsa på vanligt sätt-har köpt en ursmart micro-stång till fönsterna-enkelt som en plätt..Bara man tar TAG i det och börjar..
TUR att jag har en hund som kräver sina långpromenader,kortpromenader,träning,spårande osv. så att jag måste ut flera gånger varje dag…
God eftermiddag! Smiter ifrån en sväng och kollar läget här, vi har fullt upp på jobbet idag med besök från Estland. Men nu blir resten av dagen lite lugnare, och ikväll ska jag mysa med en massa gott te och mumsa ur min nyinskaffade honung med eukalyptus (rekommenderas varmt!)
God kväll alla trevliga människor
God natt från mig
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld