SÖKER FODERKATT
Jag heter Caritha och bor med min son, som snart fyller 12år i ett radhusområde i Södra Gävle. Sedan 2v är vi lyckliga ägare till en liten Cornish flicka som heter Sanny. Hon är nu 14v och helt underbar, hon är vår lilla bebis som vi redan älskar massor. Så våra liv är fyllda med bus och gos numera :-). Vi kommer att kastrera Sanny då vi kommit överrens med uppfödaren om detta. Vi har bra kontakt med uppfödaren och det är via henne vi fann iFokus.
Jag arbetar som Distriktsköterska på heltid men är hemma så gott som all övrig tid. Min son som verkligen älskar katter är hemma så snart han inte är i skolan eller tränar fotboll. Vi kan erbjuda kissarna att gå ut i sele och planerar att bygga en uteplats till katterna nästa vår.
Vi söker en foderkatt, Cornish Rex och helst en liten tjej som Sanny kan busa med. Jag skulle så gärna vilja få vara med om att få kattungar, men har inte själv tillräcklig erfarnhet eller kunnighet och ser därför fodervärd som ett bra alternativ. Vi kan erbjuda ett stabilt och tryggt hem med mycket kärlek, bus och skoj.
Hör gärna av er om ni har frågor eller funderingar.
Min email är caritha@gavle.to och telenummer är:
0763-454612
Oh så bra att du skriver här.Jag kan inte maila ut,bara ta emot email.Kan heller inte ringa ut, bara ta emot samtal.Vi håller på att åtgärda det.Visst är det du som varit i kontakt med mig? Ring mig gärna på 018 260234.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Nu har jag ring dig Eina, vi ses snart :-)
Hej Caritha! Jag hoppas och tror att ni kommer att finna den rätta katten! Den kissen som hamnar hos er med lilla Sanny är lyckligt lottad! 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Åhh, vad gulligt skrivet, det värmer i hjärtat 

Åh, Gratulerer med ny vakker katt og velkommen hit!
Max&Terri -og prinsesse Amy http://cornish.blogg.no/
Tack, det här verkar vara både en vänlig och lärorik sida för mig som nybliven tok i Cornish Rex
.
TS du är så välkommen hit!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Även jag säger välkommen hit och lycka till.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Välkommen hit! Vilken gosig katt du har, jag har träffat Sanny och hon var jättemysig…
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Tack alla ni och det ser verkligen ut som om jag kommer att trivas här……
På torsdag ska jag och min son åka och hälsa på en uppfödare med en liten kattflicka, sen får vi väl se om kissen och matte gillar oss förstås
. (Med alla säkerhet så skulle hon älska Sanny :-))
Jag hoppas och tror att du kommer att trivas här på forumet! 
Här är det många som känner till Sanny!
Jag har plågat forumvännerna med kort på Sanny sedan hon var såhär liten!
www.mytwiggs.com
Åhh, vilken gobit, hihi! Nu är hon lite strörre och bättre på att klättra och busa, haha!
I dag har hon haft fullt bus med Rasmus och hans kompis så nu gossar hon lite :-)

Välkommen hit, vad roligt att du hittade oss!
Jag hoppas att du hittar den bästaste lilla kissenosan att vara fodervärd åt!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Tack för alla snälla inlägg!
Nu har jag hittat min foderkisse och jag är alldeles säker på att Sanny och India kommer att gilla varandra
. Det kommer troligen att bli fullt ös här i Gävle snart, hihi!
Tack Eine för en trevlig dag!
# 14 Grattis! 
www.mytwiggs.com
Tack :-)
Och det känns jättetryggt med dig som Sannys bästa rådgivare
.
Krya på dig!!!
Jovisst, som jag skrev i #14 så är vi lyckliga nog att få India

Grattis, hoppas Sanny och India ska trivas tillsammans! 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.