Tokskryt!!
Den här helgen har Martin och Gunvald (S*Jazz-Annas Charleston & IDP PR & FIFe IP S*Jazz-Annas Georgy Porgy) varit på SNRF's utställning i Uppsala och vilken helg!
Martin blev EX 1, BIG, BIR, DB och Bästa Korthårskattunge 6-10 månader båda dagarna!!! Vilken debut!! 
Gunvald fick se sig slagen båda dagarna av lillkusinen, men han har i alla fall tre CAPIB med sig hem efter helgen varav ett är ett norskt. Toppen! 
Fotot är från utställningen i Hallstahammar.
Grattis Anna och matte AnnMari och husse Kenneth förstås
Åååå, det låter som en toppenutställning! Jag grattulerar! Det är helt i sin ordning att skryta över sådana oerhört delikata katter! 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Grattis. Jag träffade bägge snyggingarna där
Grattis
Helt tokroligt!!! Grattis till dig och A-M!!!

Klart du ska vara stolt och glad.Nästa gång önskar vi att de korthåriga kastrerade Orientalerna stannar hemma.
Stolt ägare till tre La permer
Grattis AMH och Anna :)

Gratulerer!
Max&Terri -og prinsesse Amy http://cornish.blogg.no/

Stort Grattis!

Hej!
Även jag vill självklart passa på att gratulera. Kul att det gick så bra!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Grattis!! Tänk att lillkillen slog storkusinen! Helt otroligt vilka snygga svartingar du "producerar"

GRATTIS!
Både till Anna och Ann-Marie. Båda killarna är jättefina!
Grattis och det sa jag även personligen så nu är det inte bortglömt.Gunvald med sitt vackra huvud..han borde gått längre..
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

..tack..tack..tack…det var en jättekul utställning jättekul att träffa både gamla "kompisar" och nya ansikten…och fantastisk debut för lille Martin….han är en sån go' kille..astrakan står det på hans pälsbedömning bl.a..precis som Cigge fick av Steph Bruin..när hans päls var på topp..lite tårögd blir jag när jag läser det..och när en av domare vi nominering ropar magnifique åter o åter igen när hon ser honom så blir man ju jättestolt…
..ja Eine vet inte varför inte Gunvald gick längre…domaren som gav honom det norska certet var lyrisk och han har jättebra bedömingar excellent strong muscular body ..ex long high legs osv..men jag säger som Monica L de där korthårsorientalerna.. men vi är glada för certen och kommer igen och jag vet ju vilken underbart snygg kille han är…lite diva
..så de kanske tyckte han krånglade..
Jättegrattis till dig Anna som fött fram så underbara snygga svarta killar..det är ett verkligt nöje att "förvalta" dessa svarta gossar…
Tack återigen SNRF för två underbara dagar..borde banne mig bli stödmedlem..och tack alla ni som förgyllde dagarna två..
Bifogar ett amatör foto taget av mig…
Håller verkligen med er som talat tidigare - supersnygga killar är de! Gunvald är verkligen en av de snyggaste sotisar jag sett - och Martin verkar gå i hans fotspår! Stort grattis till uppfödare och matte! 

TACK så jättemycket allihopa!
Och TACK till Anne-Marie som visar de båda grabbarna i ett sådant fint skick!! 
Grattis!
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Åh, grattis till er båda, vad roligt!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.