Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 375 ggr
aggeelin
0

Godmorgon 12 maj

Godmorgon! Är jag först här idag igen? Solen skiner men jag har sett att de som cyklar förbi har handskar på…  jo det är fortfarande vantväder vissa delar av dagen. Katterna har hittat något spännande under sängen, vad det nu kan vara så de har att pyssla med en stund. Själv ska jag förbereda mig att prata på em och sen är det dags för att rätta 48 tentor… och det är inte gjort på en dag…

Ha det gott alla!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Trollhassel
0

God morgon kattälskare! Jag har just varit ute på gården med lilla Prillan. Jag har dock fått ett stort problem! Gården är full av katter, och inte vilka kater som hälst, hundätande katter! Prillan är en tvärhand hög och vänligt inställd till katter. Hon viftar bara och ser glad ut när de kommer en rackare med dräglet hängande ut mungipan. Katterna sitter bakhåll och snyger på den intet ont anande Prillan. Det är lite behagligt.

Någon som har en idé på vad de är ute efter? Tror de att hon är en råtta? Vill de busa eller äta?

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Avots
0

Godmorgon!

Full fart i dag, jag skall i väg på en kortsemester till Göteborg och håller på att förebereda allt för katterna och kattvakten.

Ha en bra dag!

MyTwiggs
0

God morgon!

Jag drömde att mitt hår hade förvandlats till överkokt bandspaghetti Tyst!!!! Kanske borde byta schampoo till Heniz för normalt hår Flört

Idag ska några skulpturer in i ugnen!

Ha en fin dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

aggeelin
0

#3 Byta från vad? Slotts för korvhår… ?

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet