Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikett: utställningsresultat
Läst 929 ggr
AlexH
0

hm jag får väl skryta lite jag med..

SNRFs vårutställning i Uppsala var Kyras första utställning  och jag är evigt tacksam till UNDERBARA Ann-Marie som är min klippa och min privata handler Kyss. Eftersom jag är Chefsdomarsassistent på SNRF så jobbar jag under hela utställningen båda dagarna. A-M H har fixat och donat och visat mina älsklingar till perfection på domarbordenSkrattande

Kyra fick på Lördagen EX1, BIV och DB (NOM) Med två röster i Panel.

Söndagen fick Kyra EX1, DB (NOM) med en röst i panel

Sture tog sitt Norska CACE, samt CACE för sin klass på "vanliga utställningen på Lördagen,

och på Söndagen tog han sitt CACE och överraskade med DB (NOM) ! Jag blev jätteglad för det ävenom han inte hade en chans mot de andra korthårskatterna… Det var otroligt hög kvalitet på konkurrensen

Nu är det bara 3 CACE kvar till Europa Champion titeln, så det blir att åka till Drammen i höst där det kommer vara en tre-certare Tungan ute

STORT tack till alla underbara som ställde ut till Monica, AM-H, Ullis, Lena och alla andra (hoppas ingen känner sig glömd) Jag längtar redan till höstens utställning även om jag har somnat ovaggad dessa dagar så man har varit dödstrött, när utställningsdagarna var över.

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Eine
0

Största möjliga Grattis till dig Alex!! Du underbara klippa själv du!!Hann inte titta alls på panelerna med tänkte att jag skulle få lite info här på forum.Vackra Sture är värd allt han kan få med sin päls och underbara temperamentKyss och din vackra tjej,oooo,jag är inte alls ointresserad av en avkomma där så småningom.Profilen och benen och temperamentet .bl. a..FörvånadKyss  All in!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

AlexH
0

Tack :) Eine, jag är glad jag fick klämma lite på Persson ! Han är såå cool. nosade på allt på bordet och undersökte domaren ordentligt Tungan ute - Tycker det var en bra helg  för Cornish, eftersom vi hade alla cornish på en domare (olika domare per dag/cert förståss) båda dagarna, så att tre(3) var Nominerade på lördagen och fem!(5) nominerade på söndagen, visar ju att man kan vara med och fightas i panel, även om man har en domare som dömer alla cornishar :)

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Eine
0

#2 Tack han är en go kille!

Absolut! Vi vet ju att det fungerar så nu har alla våra motståndare i den frågan möjlighet att omvärdera sin ståndpunkt!Vi vill ju ha alla i en ras på en domare..Cool

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MyTwiggs
0

Grattis!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Pus-
0

Gratulerer!

Max&Terri -og prinsesse Amy  http://cornish.blogg.no/

A-M.H
0

Skrattande…Grattis Alex och tack..det är ett nöje att bära fram dina pälsklingar..Sture och jag är ju "gamla" kompisar och han är så underbart lätt att bära fram..och den lilla damen..Kyra…hon visste hur man skulle visa upp sig och charma en domare..Cool..du som var så orolig att hon skulle vara spänd…jättekul utställning ..som ALLTID  på SNRFs utställningar..Kyss

Clee
0

Låter som storslam på cornishfronten, ja! Grattis även till dig Alex!

[Wiveka]
0

Grattis igen AlexHKyss

RacerDonnans
0

Grattis!!! Det är bra (helt ovärderligt) med goda vänner som hjälper till, men resultatet skötte nog de fyrbenta själva Flört.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Gittan
0

Grattis!

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld