Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 315 ggr
Leffe
0

God morgon 2009-05-09

God morgon. Håller på och göra mig i ordning för den lilla resan till Uppsala och SNRFs utställning. Ni som ställer ut idag - lycka till

Sköt om er

MonicaLagerquist
0

God Morgon

Det känns lite konstigt att sitta vid datorn så här "sent" en utställningsdag.Men det tar ju bara 20 minuter för oss så nu ska jag stänga ner och packa ihop katterna.

Stolt ägare till tre La permer

Natali
0

#0 och 1, Lycka till.

Själv ska jag slutföra häftet till assistentkursen i morgon. Ska bli spännande att hålla i en kurs. Har fått tag på katter av alla kategorier som man får testa hålla.

Annars blev jag väckt runt 6 i morse, av minst tusen kattungar som lekte i min säng. Förstår inte hur det går till, när jag bara har fyra. Flört

Ska passa på att handla, storhandla. Känns jobbigt, men det är ju nödvändigt. Sen ska jag städa. *Pust*

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

aggeelin
0

Godmorgon! Trött. Uppväckt för tidigt att sömnlös  sambo. Har besök och får mer så det var bara att gå upp och städa… Det blir trevligare sen…

Ha det gott Skrattande

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

MyTwiggs
0

God morgon! Jag har tillbringat naten hos syster yra och vi had en trevlig kväll igår. Idag ska jag iväg och hälsa på en kisse från min uppfödning som har flyttat till Norrköping och blivit stora damen! Det ska bli väldgt spännande!

Ha en fin dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

AnneAlva
0

Goddag!

Grus i ögonen och trött i kroppen. Kom hem alldeles för sent igår och har precis haft kattungespekulanter på besök. Funderar starkt på att krypa tillbaka ner i sängen… Måste ju ladda om batterierna inför kvällen, vi är bjudna på inflyttningsfest. Glad Ska lyckas hitta någon bra liten present åt festvärden också. Nåja, allt har sin tid, nu blir det nanna kudden en sväng. *zzz*

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex