God morgon 8 maj!
Full fart här.Kattungarna har kört morgonpasset klart och ligger och sussar.Endast matte är vaken(?)..
Tur att det finns kaffe.Mår lite halvdant så det kan ju pigga upp.
Sköt om er i dag.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

God morgon själv! Här är oxå morgonritualen avklarad med kattungegos och nu är det daxs för kaffe!
Ha en bra dag! 
Godmorgon! Nu är jag på väg mot Uppsala snart via Arlanda (ska hämta domarna till SNRFs utställning) detta skall bli skoj! De som kommer dit vi ses under helgen!
God morgon!
Här ser det ut att bli en fin dag! Kisi ich Mojj ska få vara ute i rastgården en stund idag!
Ha en fin dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

God morgon!
soligt här men bitande kalla sydliga vindar. Min trädgård har nu fått en helt ny topografi, Kul
och ännu är det inte klart det skall bli spännande attse hur det blir tillslut. För att inte tala om alla nya rabatter och planteringar jag kan skapa, mycket nya växter behöver jag.
I dag får jag storfrämmande från huvudstaden, två gamla arbestkamrater.
Ha en bra dag!

Här skiner solen och Stacie skall få en spännande dag.
Lycka till alla ni som ställer ut i helgen!!!! Hos oss blir det sång och dans för hela slanten (nästan). Tjejerna har vårshow med dansskolan och jag sjunger på en välgörenhetskonsert imorgonkväll.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Godmorgon!
Jag har en del att ta mig för idag, ska bland annat hämta nyckeln till lokalen vi ska använda till helgens föreläsning med Susanne Hellman Holmström. Jag ser fram emot den och det ska bli roligt att träffa en massa andra katt-tokar! 
Ha en fin fredag!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Godmorgon - hmmm - det är efter lunch…
Men jag funderar på vad det kommer sig att mitt morgoninlägg som jag skrev hemma vid åtta-tiden i morse inte finns? Jag la upp en godmorgon tråd som inte finns, hur går det till? Bara undrar över teknikens-under-icke under…
Har suttit i seminarie i Marratech som är ett datorprogram. Jag har pratat med studentern över hela landet och det fungerr bra tycker jag.
Ha det gott alla! Nu ska jag jobba igen 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet