Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettövrigt
Läst 739 ggr
citrina
0

Kattforum.se - nere?

Är det bara jag som inte kommer in på kattforum.se ? Har varit nerstängt i flera dagar.

Rexmyntas
0

Det är samma för mig, har inte heller lyckats komma in på sidan under de senaste dagarna.

www.rexmyntas.com

MonicaLagerquist
0

Just nu har vi stora problem med vårt diskussionsforum, vi jobbar på problemet och hoppas vara igång så snart som möjligt

Så här ser det ut på SKS sida.

Stolt ägare till tre La permer

Eine
0

Jag har inte kommit in på flera dagar..

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

citrina
0

#2 okej, det förklarar saken. Kollade katter.nu i går eller förrgår och å stod där inget om att det var problem med forumet.

Ylva-Li
0

Jupp.. stämmer bra. Swedbase är kontaktade men mer än så vet jag inte. (Är moderator på sks)
Jättejobbigt är det.. *gnäll* Men vi hoppas att det ordnar sig fort!

#4 Katter.nu är inte så jätteihopsatt med forumet. Ingen av oss moderatorer har riktig tillgång till den sidan, utan det är Huvudkatta, sajtägaren, som har allt. :) Och hon var bortrest tror jag..

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

Eine
0

Inte bra med toppstyre,det är för sårbart..

MonicaLagerquist
0

http://kattforum.eternal-dreams.org/

Nu finns det ett tillfälligt SKS Forum.

Stolt ägare till tre La permer

Ylva-Li
0

<#6 Hur menar du då?
Alltså, huvudkatta äger forumet, men ansvaret har vi. :) Vi "styr" så att säga. Så det finns alltid någon där. Men i svåra frågor har hon alltid sista ordet. Det är en trygghet för oss.

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

Eine
0

#menar att är man fler med samma ansvar,så är inte systemet sårbart när någon faller ifrån av ngn anlednig.Då kan ngn av de andra fixa med problemet.Nu måste ni vänta tills hon kommer tillbaka efter vad jag förstår.Obestämd

Ylva-Li
0

#9 ah. Fast huvudkatta kan inget göra åt att forumet är nere. Det är Swedbase, som forumet ligger hos. Och de verkar vara omöjliga att nå just nu..
Det jag menade var om Huvudkatta kunde ha lagt in en notis på katter.nu, den "stora" sidan, att forumet är nere. Men nu verkar ordet spridas rätt snabbt. Tack vare två mods så har vi ju ett tillfälligt forum iaf.

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||