Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 232 ggr
Leffe
0

God morgon 2009-05-07

God morgon. I dag verkar det som det kommer att vara soligt igen. Gårdagens regnande var kanske bara tillfälligt för att rädda grönskan i naturen. I kväll ska jag till Gubbängen och kolla en massa getingar som surrar. Med andra ord jag ska på speedway och se det anrika laget Getingarna

Sköt om er

Minicole
0

God morgon. Igår hade vi sol och varmt men idag har regnet hunnit fram till Norge också. Men det kan ju vara bra så man slipper brandrisken… Men kul är det inte. 

Idag blir det jobb, jobb och åter jobb. Sen ska jag mysa med mina älskade katter. Kyss

MyTwiggs
0

God morgon!

Idag ska jag till Katrineholm och göra några ärenden. Det är väldigt tomt här hemma nu med bara Mojj och Kisi. Konstigt!

Ha en fin dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Eine
0

God morgon alla! Solen har återvänt efter regnet i går.Känns mycket roligare med blå himmel.

Sköt om er idag!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Avots
0

God morgon!

Även här i huvudstadens västra utkanter skiner solen!

I dag skall jag på en massa ärenden i staden sedan bär det av hemåt landet i kväll

Ha en bra dag!

AlexH
0

godmorgon. Sattas all energi på jobbet idag så jag hinner klart med allt! Imorgon har jag tagit ledigt för att sätta kosan mot Uppsala via Arlanda för att plocka upp domare och sedna vidare till deras hotell - det är Utställningsdags! två underbara dagar med SNRF - jag har längtat så!

Eine jag kommer förbi på eftermiddagen hos dig imorgon, jag slår en signal innan :)

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se