IDP på söndag 10/5
Eftersom jag är så ny både här och i CRX svängen så är jag nyfiken på vem som kommer till Uppsala.
Själv ska jag för första gången ställa Isa, det ska bli mycket spännanade.
Isa kommer att ställas i klass 1 (ungdjur 3-6 mån)
Hoppas att jag får träffa många av er!!

Jag kommer med två katter båda dagarna.En cornish och en La perm.
Stolt ägare till tre La permer
Åhh, vad spännande, jag ska verkligen hålla tummarna för er. Är pälsen lika bra nu som innan hon flyttade till dig?
Jag kommer utan katter men med iFokus-monter
Jag kommer med Persson och kokarder.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
och jag är där
med mina två katter, kommer springa kors och tvärs över hela utställningen, men skq göra mitt bästa att kunna stanna upp och prata lite :)

#2 Jag tycker, och jag är ju inte ett dug stolt,
att hon om möjligt är ännu lockigare, det har spridit sig.
Lockarna börjar mellan öronen och fortsätter hela vägen ut på svanstippen. Sidorna och magen är också lockiga.
Hon är en nyfiket litet mähä, som står och kikar nyfiket på pilen på skärmen, och funderar på varför den inte försig !!!
Cool brud!!
TACK Martina för BISISA, jag kallar hemme så, om hon har tur annars blir det FISISA. hihihih

IDP PR S*Jazz-Annas Georgy Porgy och S*Jazz-Annas Charleston kommer dit med matte A-M.H 
#8 det är dags att få se dig på en SNRF uttällning ;) Så får du se dina pojkar skörda fram gång
Kula att så många trevliga kommer det blir en trevlig helg som vanligt :) jag längtar!

#9 Njae, det blev en långresa den här helgen och någon gång måste jag stanna hemma och ta hand om missarna. Men en annan gång kanske? 
Det ska i alla fall bli mycket spännande att följa den här hemma 

Fråga till er IDP-erfarna. Planerar att ställa i Båstad i juni. Brukar det bli överfullt på IDP-utställningar? Står bara vilken som är sista inbetalningsdag på inbjudan nämligen.

Det brukar sällan bli fullt.
Vi brukar se till att alla som vill skall få komma med, så som vi gjort nu i Uppsala är att vi har bjudit in en domare till istället.
Vi har dock fullt på lördagen nu så några kunde bara anmäla till söndagen.
Vi går efter hur stor lokalen är och om det går in mer katter och det finns utrymme för en till domare, så brukar vi försöka lös så att alla som vill ska få en chans att ställa
Nu vet jag ej om utställningslokalen är stor eller liten i Båstad. men det blir en utställning lördag och en på söndagen, det är två klubbar som tar en dag var.

Tack! Är det ändå samma utställningssekreterare man skickar till för bägge dagarna? Och ska man som sverakmedlem skicka via sin egen utställningssekreterare som om det varit en fife-utställning?

Anmälningen ska gå som alltid via din egen klubb.Sen ska man använda en IDP utställninganmälnings blankett.

Vi kommer med 3 katter denna gång:
Kazimirez Garibaldi kastrathanne och systrarna S*RexEllen´s Kantarellen och Juvellen
Håller på för fullt och syr skynken och hoppas på att vi får en dubbelbur till tjejerna annars blir det 3 nya burskynken.

Glömde skriva att vi är bara i Uppsala under lördagen.
#16 vad skoj jag har också en Kazimirez misse min ungtjeja på 7 månader 

#19 Han ser jättefin ut! ser fram emot att få se honom på lördag :) vilket sött "lurv" han tvättar ren !

#14 Det är samma person som tar emot anmälningarna till båda dagarna. Gå in på www.idpnordic.se och hämta inbjudan där under Utställning/Våra utställningar/2009.
Anmälningsblanketten finns också under Utställning.

#16 Vilken underbar bild, så snäll han är som så gärna hjälper er med sysslorna hemma.
Själv har jag 2 killar från Ingegerd, Kazimirez Jackie och Kazimirez Joker. Synd att vi inte ses, själv kommer jag bara på söndag.

Är det någon som passerar Örsundsbro som har plats i bilen.Jag har två katter med mig och det strular med skjuts.

Tack för hjälpen! Ska fixa iväg anmälningen.
#22 åhh att du inte anmälde dem åxå! Hade vart kul ocjh fått träffa dem åxå.
HAde jag haft möjligheten så hade jag hämtat dig Monica, för jag har hyrt en 9Persons bil för helgen
Men jag är fast i Uppsala hela helgen eftersom jag ansvara för domarnas åkande samt så jobbar jag hela dagarna på utställningen.
Maila A-M.H och se om hon kan göra en avstickare.. hon kommer i alla fall en av dagarna

I värsta fall får jag ta bussen det går för det har jag gjort förr.