SpeedCat 2-3 maj - vilka kommer?
Nu är jag nyfiken på vilka som kommer till SpeedCat! Har ju inte ställt ut sen december och saknar alla jag träffat 
Så - vilka är ni, vilken dag kommer ni och vilka katter tar ni med er?
Jag själv har fått min bekräftelse idag och jag kommer på söndagen den 3 maj med Tummeliten (n 03 24, Grp: 6 Klass: 10) och Tummelisa (n 02 21, Grp: 6 Klass: 10)
Någon trevlig själ kanske kan låna mig lite PetSilk den dagen oxå? 
Vi kommer med tre av våra fyra kattungar på lördagen…, en har redan flyttat till Finland, så han kan inte följa med
. Plus en av våra "gamla" kattungar. Alltså:
S*Weminas Blueberry Crumble, färggrupp 1 (Blues)
S*Weminas Pecan Turtle, färggrupp 3 (Pippi)
S*Weminas Vanilla Bean, färggrupp 2 (Beano)
Klass 12 + kull
och sen tar vi med S*Weminas Fire Cracker som ska gästspela i vårt katteri en stund.
Hon tävlar i klass 9, färggrupp 2
Kommer med Dita och Nappis på lördagen….
# 1 Vi är chanslösa men det ska bli kul att träffa er och katterna! 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Vi åker till LIRAKs utställning i Olso istället, kommer att sakna er.
# 2 Chanslösa?? Mot vadå? Våra små har inte lyckats åstadkomma en enda lock än…., men det kommer väl sen nån gång
.
Trist att Muffin har flyttat, han är bara sååå fin! Men han får det bra hos sin nya familj på Åland!

#4 Puss på Muffin!

Jag kommer på söndagen, med mig har jag S*Spotless Tosca och S*Spotless Syster Yster.
S*Spotless Teskedsgumman kommer med sin matte, också på söndagen.
Muffin ojojoj, vilken snygging! 
# 4 Dita har små öron redan innan hon ställs mot flygaregänget, men PÄLSEN: DEN ÄR LOCKIG!
I deras klass har jag inte upplevt pälsen som något som styr allt för mycket… De som inte har päls anses nog vara i väntan på päls även om så inte är fallet alltid… Jag vet inte. Konkurrens eller ej så hoppas jag av hela mitt hjärta att era kattungar får fina pälsar snart och det ska bli superkul att se de små underverken!
www.mytwiggs.com
Fina kissar både Muffin med Höron modell enorma
och Dita men en riktigt härlig sötlockig päls.
Kommer absolut o tittar på lördag - längtar…
Jag ställer på söndag och det ska bli så kul och lite pirrigt, känns som det var länge sedan jag ställde ut nu.

..har inte anmält..men jag måååååste komma och titta ser jag ju u…om lördagen blir det…
# 9 

GIC Bimsie´s Maxwell Silverdröm kommer både lördag och söndag. Skall bli jättekul att träffa alla
och få se Ellas syskonbarn 
Pinbackshallen, Märsta, Storkholm 
www.mytwiggs.com
Kom och titta! 
www.mytwiggs.com
Hm, kollade på googlemaps och enligt den skulle det bara ta lite drygt en timme. E4 nästan hela vägen. Ska bearbeta sambon lite. ;) Skulle vara så skoj att få gå och ta med kameran. Måste träna lite på att ta kattfoton. Funderar på att slå mig in i branchen lite smått. (Om jag har talang förstås.)
//Ylva-Li
|| Studio Li (foto) ||
Skulle vara så roligt att träffa dig igen Ylva-Li - Kom !! Muta sambon med en fika eller så! Jag ställer bara söndag, men eventuellt om jag är helgalen och/eller vädret är dåligt tittar jag föbi på lördagen med.

Ylva - du måste komma! Det var sååå länge sedan vi sågs. Vad tror du sambon behöver för att övertalas? Jag ställer bara på söndagen, så söndag måste det bli! 

# ja gör det! Borde ju funka! 

Vad roligt!
SCs hemsida: http://hem.passagen.se/speedcat/ där hittar du inbjudan med info om adress och tider, karta mm. Bedömningarna drar väl igång vid nio-tiotiden, men det är svårt att säga när just CRX bedöms. Hur som helst har alla tre domarna andra raser innan de dömmer CRX, titta på domarfördelningen.

Noen som har noen resultater å komme med? Stryker snart med av å vente….
Max&Terri -og prinsesse Amy http://cornish.blogg.no/

#26 har sett der nå
Var bare veldig spent på lørdagskvelden!
Max&Terri -og prinsesse Amy http://cornish.blogg.no/