God morgon 2009-05-05
God morgon. Passar på och säga grattis till EvaG som fyller år idag. Snart dags för jobbet och på eftermiddagen besök hos husläkaren.
Sköt om er

God morgon. Idag är det regnigt och grått men optimist som jag är ror jag mig se lite blått där bakom molnen. Det blir nog en fin dag idag med. Ska till apoteket idag och köpa medel till fjanton som är dålig i magen :S Stackarn.
Ha en bra dag och Grattis till EvaG!
Godmorgon! Regn regn idag, hoppas jag så det kan få bli fint sen
. PÅ väg till jobbet, borstar tänderna just nu. Ha det gott alla!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon!
Grattis EvaG!
Idag flyttar Ballan! Jag saknar honom redan 
# 1 Ja, det är bäst! Tokigt det blev att han lyckades dia Kisi trots bodyn. Kattor som smyglöper ska hållas kort, och uppenbarligen är kattungar väldigt duktiga på att ta sig igenom hemmagjorda nylonstrumpebodys!
Suck! Lite carnikur kommer att göra susen! 
Ha en fin dag allihopa!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
God morgon!
Grattis EvaG,ha en underbar födelsedag med många fina presenter!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

God morgon!
Här är det gråmulet och bullrigt, en grävskopa utanför fönstret gör nästan att jag tror mig vara tillbaka på jobbet i Stockholm, (de senaste 7-8 åren där har det varit konstant byggarbetsplats utanför kontorsfönstret), fast detta buller är ju en del av mitt nya badrum
Grattis EvaG!
Ha en bra dag alla!

Goddag!
Idag är gråmulen inne och gråmulen ute. Blir nog lite mer livat när det kommer besök lite senare. Måste dela med mig av en härlig bild jag tog häromdagen när det var sol och kattungarna lekte i gästsängen.
Grattis EvaG!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
#6 Visst blir man kär när de gör sådana där sööööta grejer.Pussmage…Och fel läste jag också gröngräset i st f gästsängen..suck..
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

#Verkligen en härlig bild! Vilket utryck i de blåa ögonen!
Här är vi lite trötta efter kalas i dagarna två… Men ska pigga upp oss med en promenad i det "underbara" Uppsalavädret. 
Vi är alldeles kattlösa just nu, våran Tristan har åkt till sin första dejt i Gävle.
Väldigt lugnt och tyst, tänk att man nästan kan sakna operasången…
Hoppas alla får en fin dag!