God morgon 4/5-09
God morgon alla. Børjar bli lite tjatigt att skriva det men hær skiner solen igen :) Igår åkte vi hem till Oslo igen med två små katter. Båda var så snælla så, de låg i buren och pussade på varandra och sov. Enda regeln var att vi var tvugna att ha buren øppen, annars blev det sura miner vill jag lova… Fjanton och Model ær nu bæstisar och sover, leker och æter ihop. Model brukar också få stæda efter Fjant nær han varit på toa.
Hoppas ni alla får en riktigt fin dag i det hærliga majvædret.
God morgon!
Idag fyller min lilla dotter 1 år. 

Grattis till henne!
#2 Tack, tänk vad tiden går fort när man har roligt!
Morgon, vill gärna vara kvar i sängen… det har varit fullt upp i helgen så en dag till hade varit helt ok. Mulet här och har regnat lite.
Ha det gott alla därute!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

God morgon! Idag ska jag försöka valpsäkra min lägenhet. Jag, Twiggie och Ilse var på besök hos en underbar familj som fått valpar efter sin lilla tik. Korsningar mellan chihuahua/papillon och tibetansk spaniel. Jag tingade lilla Prillan som nu är 7 veckor och sötast i hela världen!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
God morgon!
Jag är väldigt osams med min dator, annars är det en god morgon.
Idag flyttar eventuellt Ballan och kanske Anna också.
Ha en fin dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Godmorgon!
Lite grått och mulet ute, segt inne i alla falli mitt huvud och kropp!
skall ut på en långsam ridtur med syrran, då kanske vi vaknar kroppen och jag
#7 Vilken sötnos!
godmorgon, har regnat hela morgonen, men nu verkar det spricka upp. Jag arbetar hemmifrån idag - skönt!

Vad tokigt det blev i mitt inlägg lah menar så klart att #5's lilla valp är en sötnos.
Har nu varit ute på en kort ridtur, mitt under turen ringde avloppsgrävaren och sa attde var på väg. De senaste två timmarna har jag faschinerat stått och tittat på då mn tomt grävs upp. Tänk attdet kan vara så spännande med grävmaskiner!?
God dag.Har via min syster lyckat deklarera på nätet.Inte för att jag inte kan själv,utan för att "Error sidan kan ej visas" dyker upp på det mest opassande sätt..
Så då måste jag ju be någon om hjälp..
Grattis Emma!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

#1 Oj, har det redan gått ett år. Grattis!!!!
Här har jobbats, deklarerats och stökats.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.