Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 226 ggr
EvaG
0

God 2006-11-18

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har precis kommit hem från arbetet. Tänker fortfarande på Astrid. Pratade om henne på arbetet.

En fantastik sak visade i alla fall den sorgliga historien. Tänk vad alla stod enade och kämpade för samma sak men kanske på olika sätt. Astrid ska inte glömmas. Hon visade oss hur vi ska vara, enade och samstämda, i sann Astrid anda.

Nu ska jag sova

Medarbetare på Vilda västern iFokus

AnneAlva
0

Ja, visst är det märkligt att det krävs något såhär hemskt för att man verkligen ska öppna ögonen "på riktigt"? Jag tror att många, jag själv inräknad, alltför länge har gått omkring med skygglappar. När något sånt här händer tvingas man till reflektion och eftertanke, och som du säger Eva, det är såhär vi ska vara, bara hela tiden.

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Leffe
0

God morgon
Ledig dag idag. Vad bra  ni skrivit EvaG och Anne.S. Det är verkligen så. Tycker att den som startar tråden God någonting bifogar blomman som ligger under  "Till minne" - "Astrid" för att påminna oss om Astrid och det hon ledde oss till.

Den som svarar på inläggen kan självklart också bifoga blomman om den vill

Vad tycker ni andra. Verkar det bra eller ska vi strunta i det. Saker kan ju gå till överdrift också eller.. Vad tycker ni?

EvaG
0

En bra idé. Har lagt in blomman i mitt första inlägg också

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Gittan
0

God lördag. Jag tycker inte vi ska ha blomman. Jo ett tag möjligen t ex en vecka eller så. Vi som varit med nu när det hände vet vad det ledde till, men nya medlemmar har ingen aning. De ska få känna av stämningen via oss på forumet

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

cornish
0

GOD HELG allihopa!

(tog detta med Astrid under nya Astrid-tråden som Leffe skrivit i dag!)

"För att visa att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa lite upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig" Nalle Puh

Nu blir det ut i tråkvädret på långpromenad med hunden…

AnnikaGlad