*längtar*
Nu är det bara dagar kvar tills vår nya stjärna flyttar in och jag är pirrig och längtar så det gör ont i halva kroppen!
Jag åker neröver landet redan ikväll för att hälsa på vänner och min syster. På lördag är det utställning där kullen ska ställas och på söndagmorgon bär det av norrut igen, med en ny katt i transportburen!
Hon är så fin, så fin, vår lilla Tetris (S*Weminas Pecan Turtle). Eller hur?

Oh! Hon är värkligen gullig!
Jättesöt! Lycka till med den lilla pärlan

Pusselipuss! Typsikt att vi åker till Norge nu när du kommer ner. Hade gärna sett busfröna på Speedcat. Vad händer på Valborg dvs imorgon?

Hon och hennes brorsor är bara fab! 

Hon är faktiskt en pärla! *blev kär*

Grattis till en sådan liten godbit (i dubbel bemärkelse, det är ju konditorkullen!) och lycka till med resan både söderut och norröver!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Jättefin:)

Toppen fin lillkatt.Lycka till.
Stolt ägare till tre La permer
Söt kisse.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Lycka till med den fina kissen

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Hon är helt underbar!
Jaa jag gillar verkligen solida paddor efter lite tillvänjning 
#0 Oh, snart har hon flyttat ifrån oss
… Vi vet att hon får det toppenbra hos dig! Det känns superbra
.
Bimsie-Lena var här och fotograferade. Bifogar en bild på lillpluttan,
#12 Men Anki, gillar du paddor….? Härnäst säger väl Monica att hon gillar vitfläck … *fniss*

Den dagen kommer väl när Cissi får sin kull.Hon kan ju vara vitfläck (tyvärr)
Stolt ägare till tre La permer
#13 och 15
Ja det är väl tur att man kan ändra sig
Pippiär bara så fin… nu måste jag ju nästan till Märsta på lördag. Kan ju inte missa denna kull.

Grattis till en otroligt fin tjej! = ) Hela kullen är underbar!

Gratulerer! Hun er fantastisk flott 
Max&Terri -og prinsesse Amy http://cornish.blogg.no/
Grattis till en superpadda
OT #15 Se det som en utmaning.Tänk om du dessutom får kanonkatten nr 1 med vitfläck..den ultimata..
Jag är själv ingen älskare av paddor,men 5 av mina 6 avelshonor är det..och det bror ju på att jag inte väljer efter färg,jag har fått ge mig där.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Men o - hon är ju bara såå söt!

What the bleep | Killing my darlings | Kimimilas
#20 jo det är samma för mig, men likväl sant att jag tycker bättre om paddorn nu efter fyra veckor tillvänjning… Ögat vänjer sig på något sätt.
Inget fan av paddor jag heller, men din var verkligen speciell!

Lyckos dig #25… jag missar dem på lördag med. Det blir Grönan med ett gäng tolvåriga grabbar - tjolahopp!!

Oh! Jag måste säga en sak till. Lycka till!
Vilken söt tjeja! Grattis! Hon påminner en hel del om min Mini. 
Åh, tack för alla söta kommentarer och för nya, snyggsnygga bilder på Tetris <3
Lena: Okej om jag stjäl till hemsan?
Idag kom vi hem efter en lååång resa, där Tetris spenderade första halvtimman med att vråla hysteriskt så att hon är alldeles hes i rösten nu. Väl hemma uppträder hon som att hon bott här hur länge som helst, även om hon håller tanterna under uppsikt och försöker att slippa fräs från dem. Hon har glatt struntat i "sin" kattlåda (som övriga damer spenderat halva dagen med att krafsa i - hurra för SAND) och gav sig direkt på att kissa i stora lådan som har pellets i. I övrigt har hon ätit, druckit, upptäckt hela lägenheten, sovit en stund på min arm och gosat i soffan, försökt att gosa med Lakris (men där gick gränsen!) och tagit sig längst upp i klösträdet där hon härbergerar just nu.
Shanti är högst misstänksam mot det nya krypet och både fräser och morrar när hon kommer för nära. Lakris och Tetris har nosat varandra både fram och bak, men närmare än så och det blir fräs från båda håll. Semla backade sakta men säkert så snart hon såg nykomlingen och har inte visat intresse alls senare, hon spanar bara på avstånd.
Det känns som att det går himla bra, med tanke på att vi kom hem för bara fyra timmar sedan!
Härlgit att höra - snart är de bästa vänner!!
vad kul att det går bra!

Så skönt att resan och hemkomsten gick bra. Grattis till underverket :)