God morgon 3 Maj.
Goddag.
Blev nästan sovmorgon för mej. Vaknade bara strax före 7. Har haft så jobbigt att sova på morgonen, sedan separationen.
Kattungarna får vara överallt nu, och balkongen och min säng är bäst. De har också börjat kurra nu. Så mysigt.
Själv är det väl inte så toppen bra, men jag lever. All min energi går till sonen, o sen ska jag försöka få till allt det andra också. Det är lite tufft, men i slut ändan blir det nog bra endå. S
er ut att bli en fin dag i dag också. Vi grillade ute på balkongen i går. Det var så mysigt. Pepsi fick vara ute på en liten promenad också. Fast det var både otäckt och spännande.
Hoppas ni får en bra dag.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
God morgon!
Igår var en lång dag så jag har sovit ut ordentligt!
Idag häner det lite grejer!
Ha en fin dag idag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
God morgon. Idag ser inte vädret lika fint ut som tidigare i helgen. Ska ut och handla lite. Sedan ta det lungt.
Sköt om er
Idag är det barnkalas för hela slanten hos oss! Och våran lilla Tristan ska åka på dejt till Gävle.
Hoppas alla får en fin dag!
Godmorgon! Svårt att komma ur sängen för Maxen låg på min mage och Charlie på fötterna… lite svårt att komma igång efter gårdagens utejobbande. Det har hänt en hel del i trädgården, eller rättare sagt nu börjar det faktiskt se ut som en trädgård. Blir nog ändå lite sol idag. Ha det gott alla 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

God dag!
Har varit uppe sedan tidigt i morse och skrivit på en uppsats, som jag förövrigt börjar bli så less på nu, men det är inte så fruktansvärt mycket jobb kvar i alla fall. Förkylningen har blivit bättre så idag ska jag nog orka ta mig ut en stund.
# 5 Oj så tjusigt det blev!!
God middag.Svårt att få något gjort för mig,jag avskyr den seeeeeeeega känslan.
Ha det gott alla.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
God eftermiddag!
Precis hemkommen efter Speedcat idag. Många fina rexar där och "min" S*Pontemonte´s Tolentino (Helena Olsson ägare) fick en jättefin bedömning trots att han är "lite" stor
. Han är knappt 10 månader och lika stor som pappa Qat.