Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 392 ggr
Dolleminas
0

God morgon 1:a Maj!!

Ska snart iväg och jobba första turen… sen är jag utbeordrad av chefen i eftermiddag/kväll och halva natten, så detta med att gå med plakat finns det ingen möjlighet för… som om det inte vore nog jobbande förhelgen så har jag även ett 26-timmars jourpass mellan lör eftermiddag-söndag kväll…Obestämd En del tycker "men vad du ska tjäna pengar…" jag hade ju gärna hellre varit lite mer med familjen om jag ska vara ärlig…

Här böjar Alma bli lagom rund och go' om magen, nu är det bara en dryg vecka kvar innan hon visar va hon har där inne… vet att en viss Dragonrebell är minst lika nyfiken på va som döljs… Flört

Sewena
0

Morgon på er alla… här lyser solen från en klarblå himmel..det kommer nog bli varmt idag.

Ska ordna lite på balkongen idag inför sommarsäsongen…kanske blir premiär för kaffe utomhus…vem vet..

Ha en bra dag..

MonicaLagerquist
0

God Morgon

Här ska packas och fixas  och vid halv ett far jag mot Norge för helgens utställning.Vill ju inte resa ifrån kattungarna nu nä de är som sötast.Men innan jag far så ska det tas tre veckors bilder på katterna.

Stolt ägare till tre La permer

Leffe
0

God morgon. Ledigt idag så då ska jag försöka jobba hemma med städning.
#0 Visst är det jobbigt att jobba för mycket, men väldigt härligt när lönekuvertet kommer
#1 Hoppas det blir en solig och härlig premiär
#2 Lycka till på utställningen

Sköt om er

MartinaH
0

God morgon!

Eller ja inte så god för mig. Ligger däckad i rejäl förkylning med feber. Har en uppsats som ska lämnas in snart så det är väl bara att sätta sig och plugga, hur nu det ska gå…Man får väl hoppas att det inte är svininfluensan som varit snabb och nått hitFlört

Jaja nog klagat, hoppas att ni får en fin 1:a maj!

lockar
0

God morgon. Idag ska jag gå ut och gå. Sedan blir det lite städning. Man hinner ju inte under veckorna. Inatt fick jag vara barnvakt åt mina älskade barnbarn (tvillingar) 8 ½ månad. Min  dotter  och svärson fick och in till Bagarmossen och ta bort en av sina hundar. En schäfer han blev 11 år

Ha en bra dag.

AnnaS
0

Ska dra iväg till Norge nu för att hälsa på hos en kompis och så ska jag följa med som handräckning på utställning imorgon.

Ha en skön helg allihop!

Avots
0

Godmorgon!

I dag skall det monteras kök här, och så får jag ved för de komande året/åren? 8 m3 björkved, undra hur stor den högen blir…

Ha en skön första maj!

aggeelin
0

En härligt ledig dag… som ska ägnas åt att försöka skapa lite trädgård hos oss…

Katterna ligger däckade i min säng, en över och en under täcket. Antagligen står det på deras fredagsschema… vi brukar ju oftast vara på jobbet på fredagar. Ser att mycket är på gång hos er andra här - lycka till med allt och ha en bra dag Kyss

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Eine
0

God morgon! Ingen som ska ut och demonstrera för Solidaritet och Jämlikhet i allas plånböcker? Jag har gjort det tidigare,nu är det de yngres tur

Sköt om er och glöm inte tvätta händerna ofta!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

AnneAlva
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Goddag!

Är trött idag men laddar inför två besök. Dels blir det puss-skola för kattungarna med en av mina bästa vänner och sedan kommer helt nya bekantskaper på besök, ska bli roligt! Har fotat barnen idag, de fick komma ut på äventyr i gästrummet och som de älskade det! De for runt som små löss och kastade sig över varandra för att busa och bitas, jag bara smälter! Kyss

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Strawberrygirl
0

God förmiddag!

Idag är enda dagen på året då jag önskar att jag inte bodde där jag gör. Förbenade demonstranter! Inte nog med att de sätter igång sina parader tidigt, det ska övas med orkester och pompom flickor innan också! Foten i munnen

Vackert väder är det i alla fall och jag ska nog släpa med en katt eller två ut i sele och lägga mig på en filt och njuta av dagen med en god bok.

emiya
0

God middag! En strålande dag! Har redan varit ute och lyssnat på 1:a maj-tal. Demonstration får vi inte plats med här i vår lilla by.

Katterna och matte och husse ska snart ta en fika på balkongen.

#10 Vilken gullhög!Kyss

Ha en fortsatt skön första maj!

Gittan
0

God dag i solskenet!
#10 vad sött!

Idag har gubben tagit med sig barnen och åkt till stan så jag är solo hemma. Då jag har datorn för mig själv kommer jag nog att jobba lite med handbollssidan där jag är moderator.

Ha nu en bra 1 maj alla!

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Dolleminas
0

#7 8 m3 låter inte speciellt mycket… vi som eldar gör av med ca 20 m3 per vinter…