God Morgon, Valborg.
God morgon världen och trevlig valborg, eller vad man säger. Idag ska jag sjunga i kör i vingåker :P Skönt att komma bort från stan och allt stök…
Igår hämtade vi Fjanton. Han är världens goaste och spinner som ett helt spinneri. Vi har också sammanfört honom med model och det går sådär… Hon är oerhört kritisk till denna varelse som ska festa på hennes mat och klösa på hennes saker. Hon fräser och jagar och morrar. Dock sov de tillsammans i min säng inatt och hon har varit på och tvättat honom, så det kanske kommer att ordna sig. Vi hoppas det!
Idag ska Corybas kastreras… känns lite sorgligt men känner inte att det är nån ide att ha han fertil när han har så mycket hormoner i sig och han inte haft så stort intresse på sig till avel.
Men som tur är finns det ju flera snygga B-hanar ute nu till avel så det går nog bra ändå 
//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike
God morgon.
#0 Klart Model måste visa Fjanton på plats. Det är inte för inte man är model. Det kommer att gå bra.
#1 Förstår hur du känner det.
Ha nu en bra Valborg alla.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Godmorgon - solen skiner och det blir nog en fin dag idag!
Har inte fattat det där med Valborg - det är ju imorgon… ? i almenackan iaf, trodde det var afton idag men har väl fattat fel?
Å Fjanton den sötningen
träffade honom i fredags och passade på att pussa på honom ordentligt
. En riktig gosekisse! De blir nog snart sams låter det som han och Model.
Nu till frukosten. Ha det gott alla!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Godmorgon!
Soligt ute!
Rörigt inne, renovering pågår, jag hoppas att det röriga inomhus är avklarat till i början av nästa vecka, då nästa etapp börjar, nedgrävning av avlopp på tomten!
Katterna sitter i exil i gästrummet för att inte rymma då hantverkare springer ut och in hela dagen. De skall få komma ner i kväll har jag lovat!
Ha en bra dag!
God morgon!
Ja, här är vi en Fjanton fattigare och det märks! Han är sen superkisse och man saknar kon när båset är tomt, som man brukar säga. Nicole, det låter definitivt som att de börjar göra sina framsteg nu! De kommer att bli vänner!
Här ska det bli en valborgsbrasa i kväll och eventuellt kommer Annas fodervärdar och hämtar henne idag. Vi får se!
Ha en härlig valborg!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Jag ska ut i naturen och plocka hallonkvistar till vandrande pinnarna. Pyssla lite med ormarna, mata tusenfotingar och vattna alla blommor. Jag funderar på att åka ut till landet i dag men jag har inte bestämmt mig….eller ju…nästan.
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
God morgon vänner
Valborg bör ju firas som vikingarna gjorde..
Har för mig att det var betydligt vildare och rättframt än vårt numera blygsamma sätt.
När jag var ung var det sillfrukost och sillunch och springa i Universitetsbacken med risk för att bli nertrampad.Sedan fest på nation med långklänning och allt,ända fram till champagnen ute i nationens trädgård nästa morgon(när det fanns trädgård)Och sedan tog första maj vid med obligatoriskt demonstrationståg.Jag måste ha varit rätt stark på den tiden
Sköt om er!
Och i morgon är det ju Första Maj,arbetarnas högtidsdag runt världen.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Glöm inte att tävla i kattfototävlingen på Djurfoto iFokus! Tema:Charmtroll, det vinne ju en cornish lätt :)
Trevlig valborg!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Haha! Trevlig Valborg! Min katt Tiger firar med med hjälp av det soliga och varma vädret! Han är nu en utekatt! ^^