Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 405 ggr
MyTwiggs
0

God morgon, vänner! 28 April

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Molningt idag men skönt ändå!

Idag ska jag och Myra till en kennel och titta på Myras eventuella blivande foderhud Meja, som är en röd dvärgpinchertik.

I kväll ska jag gå första kursen på körskolan! Skrattande

Ha en fin dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

cherish
0

Lycka till med första körskolekursen! :D Vilken underbar bild du la in oxå!!! :D

Är helt färdig efter utställningshelgen men det var bara att hoppa i sadeln igår och jobba på, har deadline på jobbet på torsdag igen och ikväll blir det nog övertid. Roligt att mina vänner hälsade på men tyvärr fick jag ju jobba så mycket att jag knappt hann se dem - vi får försöka träffas en helg utan jobb istället. ;)

Det regnade imorse så det blev bussen in, ikväll är det lite klubbjobb som gäller (när jag väl kommer hem) och har jag tur blir det lite mys med barn och make om jag inte blir sen. På torsdag flyttar bebisarna oxå och då lär det bli lugnare här hemma och lättare att banta ner tjockisarna Phoebe ohc Ciqan. Jag trodde att Ciqan var smal :( men domarna tyckte att hon låg på gränsen för att vara för tjock …

Ha en bra dag allihop! :D

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Minicole
0

God Morgon.

Så skönt att vara hemma i sverige ett tag, trots att det just nu är lite mulet. Ska passa på att köpa massa mat och annat som är billigt i Sverige…

#0 Ja, lycka till med körandet!

Trollhassel
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon! Som sakt ska jag och Twiggie åka och kika på en eventuell foderhund idag. Jag ska också plantera om lite Saintpaulior och mata lite spindlar.

Bilden är lånad från kennel geishas och föreställer vackra fröken Meja.

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Minicole
0

#3 Vilken fin hund. Ser supermysig ut, men gud vilka läskiga naglar hon har som står bredvid…

Trollhassel
0

#4 Ja, de ser vassa ut :P

Med Vänliga hälsningar

[Johanna84]
0

God morron!

Jag gör mig ordning för en hundpromenad i regnet… Obestämd Katterna verkar trötta idag, dom bara sover och sover… sötnötarna  Kyss 

Sen står städ och tvätt på dagens schema, inte såå kul..

Hoppas ni får en härlig dag allihopa!

Eine
0

God mittpådagen.

Soligt ute ,och jag har inte putsat fönstren på länge tydligen???

Fick glada nyheter i går om min Matadors syster Stella som fick så fina resultat uppe i Östersund(?)BIV och NOM!! Grattis om ni läser här!

Och fick sorgliga nyheter om vår underbara Alva  Uddin,erfaren  all round domare som gick bort så hastigt.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

zoolatri
0

God dag!

Jag har precis kommit hem från jobbet och är lite lagom slö. Alla djuren hemma och det känns så skönt:)

#0 Heja! Glöm inte tala om hur det gick sedan! Det gick ju rätt bra senaste gången du satt bakom ratten;)

TereseE
0

#0 Nu blev jag jättenyfiken! Varifrån kommer fodertiken? Vi har en helt underbar liten dvärgpinscher som kommer från Prinsen´s.

Edit: Såg nu att hon kommer från Geisha´s. Stort lycka till Myra!

Trollhassel
0

#9 Tackar tackar! Dp är en fantastisk ras!

Med Vänliga hälsningar

RacerDonnans
0

#7 Ja, Stella är en fin kisse. Tråkigt att höra att Alva gick bort även om det var väntat med ett så tragist slut då det gick så illa. Att dömma katter var verkligen hennes liv in i det sista.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.