Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etiketthälsovård-skötsel-omvårdnad
Läst 1209 ggr
AnneAlva
0

Föreläsning med Susanne Hellman Holmström

Nu är jag lite sent ute, men jag vill ändå ge alla cornishägda en möjlighet att anmäla sig till föreläsningen med kattbeteendevetaren Susanne Hellman Holmström som UK anordnar i maj. Det vore ju själviskt av oss att bara hålla henne för oss själva. Tungan ute

När?  Söndag 10:e maj kl. 13.00

Var?  Studiefrämjandets lokaler, Uppsala

Hur?  Anmäl senast idag söndag 26/4 till mig (Anne) via PM eller mail (anne.helena@gmail.com)

För icke UK-medlemmar kostar det 50kr per person och då ingår förtäring i form av smörgåstårta samt lite provpåsar från Purina.

Väl mött!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

MonicaLagerquist
0

Trist att det krockar med utställningen som är i Uppsala den helgen.

Stolt ägare till tre La permer

AnneAlva
0

#1 Jag vet, tyvärr var det den enda möjliga öppningen. Rynkar på näsan

S*Godreign's Cornish Rex

Mobackens
0

Jag rekommenderar hennes föreläsning! Hon ger dessutom goda råd om man har bekymmer med katten hemma. Klart godkänt! :)

LenaWi
0

Jag kan också rekommendera hennes föreläsning. VRK vann en föreläsning med henne och det blev en intressant och väldigt trevlig kväll.

TereseE
0

Jag är intresserad! Skickar dig ett pm, Anne. Glad

cherish
0

Åh vad det lät intressant! Så synd man bor så långt bort .. undrar om hon kan vara intresserad av föreläsning norröver …? ;)

Är jätteintresserad av att lära mig mer om kattens beteende .. så lyllos er som kan gå på föreläsningen!

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Rexjen
0

#0 Hoppas du fick mitt mess om att vi gärna kommer! Min mobbe dog batteridöden på tåget ner i söndags.

AnneAlva
0

#5+7 Ni är medräknade på föreläsningen, vi ses där om två veckor! (Även om vi ses lite innan dess också. Glad)

S*Godreign's Cornish Rex

TereseE
0

#8 Tack, ska bli intressant! Är det där bakom Mac Donalds? Fast jag kanske är ute och cyklar nu…

AnneAlva
0

#9 Nej, det stämmer! Du cyklar väldigt bra. Flört

S*Godreign's Cornish Rex

TereseE
0

#10 Bra!