God morgon 2009-04-27
God morgon. Ny vecka. Sitter här med Sessan i famnen framför datorn. Hon drar i mig för att få min uppmärksamhet. Skillnaden mellan henne och Pysen när de är i mitt knä när jag sitter vid datorn är att han lägger sig ner och väntar på att få uppmärksamhet. Sessan har inte det tålamodet.
Sköt om er

God morgon!!!
Trött efter helgen men väldigt nöjd trots allt. Nu har jag en lång dag framför mig. Jobb, jobb, katter…………
Det ser ut att kunna bli bra väder även idag.
Kram på er alla!!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
God morgon!
Snart packar vi in oss i bilen och åker till veterinären för andra vaccinationen, chipmärkning och besiktning. Efter det ska Sannys familj komma från Gävle och hämta sin lilla prinsessa. Jag kommer att sakna henne något oerhört, men jag vet att hon får det bra! Härliga lilla Sanny!
Ha en fin dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
God förmiddag/mitt på dagen
Måste sluta med att se på film på nätterna,man blir så trött och sover för länge nästa dag
Ha det gott,det känns som sommarvärme ute!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
God dag!
Idag är det en underbar dag för jag ska få hämta hem min hund som varit inskriven på Strömsholm sedan i lördags! Min oroliga väntan är över…
Och solen skiner!:D
God middag, har spenderat dagen på jobbet med månads bokslut! Nu är det avklarat så nu är det småplock somäller.
Hoppas jag hinner hem och njuta av dagen på balkongen en stund i kväll efter jobbet innan all värme försvinner

God kväll!
Har i dag varit riktigt aktiv, trots att kroppen gjorde hårt motstånd på förmiddagen. Men jag var hos syrran och "boostade" mig med kladdkaka och vispgrädde, efter det orkade jag både lite panelsågning, målning och trädgårdsarbete. Nu är jag trött, först skall jag ut i la´gårn och ta en dusch. I går invigde jag min sommardusch så nu kan jag duscha varje dag om jag vill!! Härligt
Sen blir det nog att slöa framför TV'n. I morgon tidigt kommer det hantverkare…. Förstår inte varför de måste börja så tidigt på morgonen
Katterna har varit ute i kattgråden nästan hela dagen och jagat myror!