God morgon 25/4 2009
God morgon. Kom i säng klockan 2 i natt. Vaknade klockan 6 av att solen sken rakt i ansiktet på mej. Jag klev upp ur sängen och kände mej pigg så på med kläder och sitter nu på min parkbänk med kaffe och smörgås.
Facit:
Tänk vad solen kan göra mycket. Den kan fungera som väckarklocka. Den ser till att man vaknar och är pigg på en gång. Den ser till att man tidigt får frisk luft. Den ser till att man intar något ganska omgående.
God morgon!
Idag ska jag åka med AlexH och hälsa på Eine och göra lite kokarder på en kurs som Eine håller i.
Ikväll/inatt kommer dottern hem efter att ha varit i Italien med sin klass sedan i måndags morse. Spännande att höra vad de gjort
God morgon! Idag ska jag och Myra släpa mer sten, och kanske att katterna kommer att få ta sig en stund i kattgården framåt kvällen?
Skulle ni undvika att ta ut kattungar på 12 veckor i kattgård? Jag tror att de skulle gilla det skarpt, men borde jag, eller borde jag inte ta ut dem?
Ha en fin lördag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

God morgon alla. Återigen skiner solen här i oslo. På måndag blir det lång tågrea för mig och model, men det kommer nog gå bra. Hon var ju så snäll senast.
Tycker föresten att hennes namn passar aldeles utmärkt. Varje gång kameran kommer fram posar hon som värsta top modellen. Här kommer ett exempel a la haute couture
Ha en superdag!
Godmorgon. Ser fram mot en helg när man kan vara ute mycke, solen skiner.
Idag ska vi ha städdag i vårt område. Så fram med kratta och sop.
Ha en bra dag.
Idag blir det nog balkong, sol och öl
Sköt om er

God morgon!
Idag kommer Saga hit :D och tiden går väldigt långsamt! Allt är klart och sanden upphälld, vattnet och maten får vänta till strax innan hon är här för att vara så fräsht som möjligt såklart!
Solen skiner här för fulla muggar och jag ska ta mig en promenad till affären idag. Kanske köpa någon cider att fira dagen med :)
Ha en undebar lördag!
/Jenny - medarbetare på Medeltiden.ifokus
# 3 Fin bild!!! Gulliga Model! 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

God morgon!
Strålande sol i dag. Vid lunchtiden så åker Cellos dambesök iväg, sen är det bara att räkna dagar och veckor för att för höra om besöket gett önskat resultat
Annars blir det nog lite trädgårdspåt och fortsatta funderingar och pusselläggande för att få in mina nya köksskåp att passa i mitt gamla kök……, och att vänta på nästa helg då lillebror förhoppnignsvis kommer hit och hjälper mig att bära och skruva… och jag som är så dålig på att vänta
Solsken på en lördag, hurra! Har inatt haft en mycket gosesugen Charile i sängen - jag var så trött så jag gosade i drömmen… Imorgon får vi hål grävda för våra buskar på baksidan och idag ska jag iväg och handla mat och öl till grävarna…
Nu är det dags att sätta fart!
Ha det gott alla!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Gog förmiddag alla.
#2 klart att ungarna ska ut i solen! Jag skulle först sitta med en stund i kattgården för att se hur de uppför sig.De är 12 veckor och klarar mycket nu!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Godnatt, nu skall jag gå och sova. Har haft en lång dag och sov bara till och från under tre timmar natten till idag. Börjar ju i försekreteriatet kl.7.00 imorgon också så nu måste jag prova sova.
Kram på er. Rapport från Östersund kommer imorgon.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Gokväll/natt
Idag har jag haft en jättetrevlig dag i Uppsala med Wiveca hos Eine på kokard kurs! Definitivt nått jag ska fortsätta med, det var jättekul!
Hoppas ni andra har en bra kväll/natt :9
#12 Det var så fint att träffa dig och jag hade också trevligt.Det blev ett bra och blandat gäng. 5 klubbar representerade!!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora