Att ställa ut?
Jag funderar på att ställa ut mina två "små" pojkar en gång och skulle vilja veta vilka klubbar som har utställningar och så skulle jag vilja ha några tips. Det kommer några bilder på mina pojkar. Om ni vet mycket om utställningar kanske ni kan försöka säga hur dem ser ut att vara för en utställning.

Det första du bör göra är att gå med i en kattklubb.Via den får du reda på utställningar och anmälningstider .Vill du ställa ofta är en Sverakklubb lämplig, och vill du ställa lite mindre ofta finns IDPklubbar(de har färre utställningar men absolut trevliga sådana)Vill du bara kolla utställningar har Sverak en hemsida där alla utställningar är listade.IDP har också det.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Ok tack för svaret

Vilka sötnosar du har, önskar lycka till!

#5 Dem heter S*Kvasikattens Othello och S*Kvasikattens Oswald

#6 Tack så mycket
#7 Så roligt! Mina svärföräldrar har en Kvasikatt.

Roligt att du vill ställa ut dina killar, men en liten varning… det kan vara vanebildande
Jag tycker inte att man ska ha någon prestationsångest inför en utställning. Det är roligt att vara där och träffa kattfolk. Går det bra för ens katter så är det jätteroligt - självklart, men om det inte gör det så spelar det ju ingen roll. Katten är ju lika underbar hemma som sällskpaskatt i alla fall.
Du har två riktiga sötnosar i alla fall det kan jag säga utifrån bilderna 

Lycka Till

#11 ok och tack

#11 Kan inte mer än instämma, utställningar kan bli lätt vanebildande.
En del av charmen med utställning är just att hänga med likasinnade kattgalningar en hel dag
Om det dessutom går bra för katterna är bara bonus, enligt mig.

ok